Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trafik kilder? Hvem kan den slags?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har skrevet en blog som har en rimelig bred målgruppe. Jeg vil gerne købe trafik til siden. Vi snakker enorme mængder trafik (Millionvis).

Hvem kan stå for den slags? Hvilke netværk bruger man til den slags? Og hvad koster det? Mit budget er stort, men trafikken skal være billig og være fra amerika og/eller europa.

Mvh

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil vel næppe bare have trafik? Trafik uden salg giver ikke rigtigt det store, så rigtig trafik er det du skal gå efter fremfor at købe dig til noget. Reklamer og adwords er den rigtige måde at købe trafik på. 

Ejer du selv siden? Er du sikker på at du kan håndtere så store trafikmængder som ønsket? Hvis ikke, er du nærmere ovre i noget DDoS, hvilket ikke er på den rigtige side af loven.

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

webfreelanceren:
Du vil vel næppe bare have trafik? Trafik uden salg giver ikke rigtigt det store, så rigtig trafik er det du skal gå efter fremfor at købe dig til noget. Reklamer og adwords er den rigtige måde at købe trafik på. 

Jeg ved hvor stor en procentdel af min trafik der konvertere, så nu er næste skridt blot at øge trafikken. Da jeg ikke sælger noget, og ikke tjener lige så meget per besøgende som en webshop fx gør, så skal kliksene være billige. Lad os bare sige at jeg går efter at få folk til at tilmelde sig mit nyhedsbrev, og det gør 1,5% af de besøgende fx. Så nu skal jeg bare skubbe trafik til siden.

webfreelanceren:
Ejer du selv siden?

Selvfølgelig gør jeg det.

webfreelanceren:
Er du sikker på at du kan håndtere så store trafikmængder som ønsket?

Selvfølgelig er jeg sikker på at jeg kan håndtere den slags trafik.

webfreelanceren:
Hvis ikke, er du nærmere ovre i noget DDoS, hvilket ikke er på den rigtige side af loven.

Selvfølgelig er jeg ikke ude på at udføre et DDoS angreb mod nogen. Al trafik skal rettes til min egen side. Det andet ville være spild af penge.

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadig ingen?

Tilmeldt 15. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

simonph:

Jeg ved hvor stor en procentdel af min trafik der konvertere, så nu er næste skridt blot at øge trafikken.

- Det gør du sikkert med nuværende trafik, men hvad så når du får en million irrelevante kliks? Det æder blot din server, og giver dig 0 omsætning.

Du skal altid tænke trafikkens relevans med, når du tænker konvertering. Vi kan også få en konvertering på 40%, hvis vi lukker alle andre trafikkilder, end dem fra dealsites. Dette vil bare slå firmaet ihjel.

1 million RELEVANTE besøgende er mere eller mindre umuligt uden et budget på mange millioner kroner. 

Det du spørger efter, er det vi andre giver mange hundrede tusinde for igennem PPC, radio/tv og lign. markedsførings kanaler.

Ung PPC, SEO og Konverterings-optimerings-nørd. Hjælper gerne din forretning med at etablere super effektive online kampagner som bidrager til øget bundlinje.

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

oliverthorsen:

1 million RELEVANTE besøgende er mere eller mindre umuligt uden et budget på mange millioner kroner. 

Det du spørger efter, er det vi andre giver mange hundrede tusinde for igennem PPC, radio/tv og lign. markedsførings kanaler.

Det er skam muligt, og det behøver slet ikke koste flere millioner. Jeg kender selv folk som allerede gør det, men det er konkurrenter, så de hjælper mig ikke. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved ikke hvilken side det er 

men jo findes sider der har høj trafik , men jeg kender ingen side , der ikke har en af disse her ting , der  har godt indhold , har vare mærke , bruger meget på markedsføring 

hvordan ved du om de ikke bruger meget på markedsføring har du tjekkede hvem linker om køre facebook markedsføring , youtube markedsføring , medie annoncer aviser , blade , er ude på messer , laver event med mere 

har et vare mærke kendt de har dog brugt markedsføring mange kroner men har du et unikt vare mærke som du patent på så kan nemmere får trafik 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at google "buy traffic to your website" og se hvad der kommer frem, købte engang selv trafik men kan ikke huske hvad siden hed - men ser ud til at der er masser af ens services.

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)