Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords - Er det svært?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at få startet en Adwords kampagne, ikke en voldsom stor en, men på en 2-3000 kr. Jeg har dog ingen erfaring med det, så jeg ved ikke rigtig noget om det. Er det noget som er svært at sætte op, og bør man hyre hjælp til det?

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan sikker hyre nogle tl at gøre det for dig...

eller har google et gratis kursus på google academy om adwords og for øvrigt meget meget andet...

(hvis du har behov for det kan du også få certificat på at du har gennemgået træningen)

Vh John

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Ruble Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Man kan uden problemer lave en adwords kampagne selv.

Der er dog en del ting som skal rettes til, for at du ikke kommer til at betale for en masse trafik, som ikke giver noget. Hvis du f.eks. laver et søgeord der hedder grill krydderier, vil andre kunne finde dig under grill i skoven. Så jeg ville altid anbefale dig at tage et kursus, hvis du ønsker at stå for markedsføringen selv.

Google adwords er en rigtig god måde at få flere kunder i butikken, du kan også bruge deres remarketing, google shopping og banner reklame.

Hvis du har problemer, så er du altid velkommen til at skrive til mig :-)
Jeg har mange års erfaring med Google markedsføring...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Google AdWords kan administreres og praktiseres på mange forskellige niveauer - Det handler alt sammen om dine ambitioner. Hvis du er helt grøn forslår jeg at du enten selv tager et par opstarts kurser eller hyre en professionel til at gøre arbejdet. Du vil hurtigt kunne brænde unødvendige markedsføringskroner af hvis du uden særlig kendskaber kaster dig ud i det. 

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at lave noget indledende analysearbejde af hvilke søgeord folk benytter i relation til dine produkter. Dernæst ville jeg ligge nogle specifikke fokusområder i forhold til disse som jeg vil udarbejde ud fra i din kampagnestruktur samt generelle søgeordsprofil. 

Jeg praktisere Google AdWords på vegne af en række af vores kunder. Derigennem har jeg også opnået status som Google certificeret igennem mit gennemførte Google Partner program. Jeg høre gerne uforpligtende fra dig på min mail simon@erhvervshjemmesider.dk.  Her vil jeg gratis og uforpligtende lave en smule indledende arbejde, således at du kan få belyst eventuelle værdiskabende søgeord i forhold til trafik og betydning. 

Et budget på 2.000 - 3.000 kr. er ikke urealistisk til en start. Lad mig høre fra dig :) 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Google har efterhånden gjort det meget brugervenligt, så du kan sagtens klare det selv.

Det kan dog være en god idé at sætte sig ind i emnet på forhånd, fx via e-bøger.

Se fx. denne: http://www.seo-lex.dk/ad-lex.html

Venlig hilsen
Alexander Larsen

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres hjælp og tilbud om hjælp :) Jeg tror i første omgang, så vil jeg sætte mig ned og læse lidt om emnet. Og hvis jeg så finder det uoverskueligt, så tager jeg sikkert imod et af tilbuddene herinde fra.

Igen, tak :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)