Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside.... Hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så har vi lagt sidste hånd på vores nye hjemmeside og vil da meget gerne have kritik på siden.

Er der noget du savner af information eller er der fejl vi har overset, ser meget frem til at høre fra dig :)

Den kan ses på NemmeHjemmesider.dk

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget trist og grå

For mange forsøg på CTA-integration, så de fremstår ikke effektive - f.eks. ses ikke knappen i øverste højre hjørne ikke umiddelbart.

Logoet chikanerer øjet - man læser det et par gange, fordi det ligner "NNEMMEHJEMMESIDER.DK"

Billedet af en laptop med en kvinde på virker som et mærkeligt valg - det fortæller ingen historier, og jeg savner generelt pointen / value proprositions de første 10 sekunder, hvor jeg besøger hjemmesiden.  

- Hvad betyder det, at en hjemmeside er den nemmeste?  
- Er usikker på, hvad jeg reelt får lov at prøve. Hvad indeholder min hjemmeside, som jeg kan prøve? Hvor "nemt" er det?

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det som jeg lige hæfter mig ved er at du savner noget tekst der forklarer hvad NemmeHjemmesider er og hvad man får, og at det måske skal være placeret øverst i det område vi har pigen med computeren?

Det vil måske også hjælpe på at du ved hvad det er du kan prøve.

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i den er meget kedelig i headeren. det skal fange som det første når man kommer ind, og det gør grå bare ikke med mindre der noget andet der fanger øjnene. Jeg ville personligt foretrække at header-banneret (med pigen) fylde mindre, og var et banner eller fyldte mere og var en fullpage side med et link til at scroll længere ned. som det står der fylder det for meget eller for lidt alt efter hvad man gerne vil vise - specielt når det er så gråt.

Din "hvad synes vores kunder" er jeg ikke stor fan af. den karrygule baggrund med folk i baggrunden i lav opløsning gør "ondt" at se på. og gule knapper ovenpå gul baggrund er i min optik no-go . Ligeledes virker det uprofessionelt at i, i overskriften her konsekvent bruger dobbelt udråbstegn.

Din footer synes jeg er meget stor forhold til hvor lidt indhold der er - ville nok lave den halv højde - på siden webshop er der pludselig en grå kasse under footeren, det ser mærkeligt ud.

webshoppen har du den grå linie med "dansk support og system [prøv nu]"  stående 2 gange på en relativ kort side.. Her savner jeg lidt ikoner/billeder/banner et eller andet der gør siden til andet end bare tekst de første mange linier. noget der fanger folk.
 I bunden af webshop linket har du alle funktioner, det er fint synes jeg.

Under funktioner ville jeg jeg personligt lave alle funktionerne som en dropdown menu, måske i 2 eller 3 kolloner så man

Din log ind side og "prøv gratis" er slet ikke i samme stil som resten af hjemmesiden. det ser uproffesionelt ud i mine øjne. 

og ja generelt er der 5-6 nuancer af grå, og den lysegule farve - det er for at sige det mildt røvkedeligt at se på :)

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for feedback det er helt klar noget vi kan bruge til noget.

Det jeg lige nu kan tage med fra det er 

*) Mere indhold samt billeder i indholdet for at det ikke kun er tekst

*) Logind og prøv gratis siden er stadig fra det gamle design. Det bliver også opdateret så snart vi når til det

*) Arbejde med toppen af siden, evt med flotte billeder i hele sidens bredde samt tekst der kort og præsist beskriver hvad man får hos os.

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tak for feedback, jeg har nu rettet følgende 

1. Menu bjælken har fået en farve for at skille sig lidt ud

2. Den hvide kasse under footeren, på nogle sider, er rettet. Det var en fejl

3. Ændre på kunde udtalelser så det står anderledes og ikke har lige så mange CTA

Har i gode forslag til teksten ved pigen med computeren, her tænker jeg på hvad savner i at vide lige der for at få lyst til at prøve systemet.

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som andre også er inde på, så er der (stadig) for mange forsøg på CTA-integration på forsiden. 

Et eksempel er bjælken umiddelbart under din top. For at det skal give mening at integrere en ekstra CTA-knap, så synes jeg først der skal være en kort punkt-opstilling, som ridser et par fordele op eller lignende. 

Jeg savner desuden et "Sådan fungerer det"-link under den første CTA-knap, så nysgerrige kan gå ind og læse lidt mere om hvad dit produkt er for noget.

Derudover hæfter jeg mig ved sætningen "Du får din helt egen helt unikke hjemmeside" i videoklippet - det ville lyde bedre hvis der bare stod "Du får din helt egen unikke hjemmeside" eller bare "Du får din egen unikke hjemmeside".

Designet kunne måske også friskes op med nogle mere spændende farver, så siden ikke fremstår lige så anonym. Fonten kunne måske også gøres lidt større - 'Alegreya Sans' ser ret småt ud på min skærm.

Soft-scroll er desuden meget irriterende, når man sidder på en Mac. Når jeg scroller op og ned af siden er effekten mere irriterende end gavnlig.

Håber det kan bruges - held og lykke med projektet :-)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes en flot hjemmeside Smile

jeg savner social medier på siden facebook og google plus 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være det bare er mig, men jeg vil gøre emailen i bunden klikbar. Har du egentlig sat nyhedsbrev op og installeret google analytics og google webmaster tools?

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)