Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Landing page for mit nye chat plugin, hvad synes i?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Nej, jeg ser ikke den skærm du viser. Min mail er sks@kolindmedia.dk :)

Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah damn sorry, tror dog jeg har fixet det nu 

Hvis du kunne prøve at signe op igen ville det være en stor hjælp, hvis det stadig ikke virker, så gemmer jeg din mail personligt og giver dig 3 måneders gratis adgang så du kan prøve det af når jeg launcher :)

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Så fungerer det vidst! Jeg fik i hvert fald det rigtig skærmbillede frem nu. Glæder mig til at få adgang - hvornår regner du med at åbne op? :)

Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nice!

Jeg regner med at åbne i starten af April :)

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mads. det ser sku meget lækkert ud.

jeg synes ikke rigtig jeg kunne se om der var nogen mobil integration til chatten? tænker både for klient at man kan chatte fra mobilen, men også som chat-admin at man har en app med push notifications så man på farten kan svare spørgsmål...

men det ser sku rigtig lækkert ud og har også forsøgt at signet mig op, dog sker der ikke noget når jeg trykker på "request access" - ved ikke om det er ff der driller , men har også forsøgt at åbne siden i ie , der vil den slet ikke vise noget..

Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Takker - Yes, du ville kunne bruge det på mobilen både som admin og klient, det sørger jeg for at gøre tydligere på siden

Ja der har været lidt problemer med signups. Har dog lige prøvet med FF, Chrome og Safari og der kunne jeg godt signe op (måske noget med browser version, jeg tjekker op på det)

Ellers kan du bare sende mig din email, så lægger jeg den til side :)

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mads. jeg prøvede også lige fra mobilen. når jeg trykker på request access bliver knappen grayed out i 2 sec. og så den clickable igen.. uden der skete mere..

ligeledes så er menuen uden baggrund på mobile enheder. så når man trykker på den går teksten ind i banneret så man ikke kan læse skriften...

hvertfald på Android 6.0.1

min mail er hej@plakato.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

et plugin til de største cms systemer ville også være Nice to have så folk ikke skal ind i php filer og lign og sætte koden ind. det vil for mange afskrække. Men hvis de kan hente et plugin og taste deres mail og en token er mange allerede mere med.

tænker WordPress og Joomla

og de lidt mindre men stadig meget brugte
Drupal, Magento, PrestaShop

Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Super tak for feedback. Det er også planen at lave plugins til de store website/ecommerce platforms

Spørgsmål: Er det muligt at du ikke havde tastet din email ind når du trykker 'Request Access'? Har gjort nu at den kaster en fejl hvis man har glemt at indtaste email.

Retter headeren til, tak for det

Lægger også din email til side :)

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg havde tastet min email... jeg prøvede igen idag, og der virkede det som det skulle :)

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)