Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Landing page for mit nye chat plugin, hvad synes i?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Amino

Har over de sidste par måneder arbejdet på et customer support/engagement plugin som hurtigt kan installeres på enhver side.

Jeg har så over weekenden arbejdet hårdt på at få lavet en ny landing page, og tænkte jeg lige ville høre hvad Amino synes

https://resend.io?ref=amino

Ris og ros er velkommen 

Mads

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes virkelig det ser godt ud!

Jeg var ikke så vild med den gule farve lige da jeg kom til din side og så fandt jeg allermest værdi i dette punkt:

SETUP IN LESS THAN 5 MINUTES

Minimal technical knowledge required. It is simple and quick to install our plugin. Embed a single line of code in your website and you are ready.

Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool

Ja er heller ikke selv sikker på den gule endnu

Antager at det er fordi du ikke allerede er super teknisk anlagt/bygger dine sider selv?

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk vil jeg sige, at jeg har okay styr på det tekniske - ikke tilstrækkeligt til at lave hjemmesider og kodning - det er lige stramt nok. Derfor kunne jeg se værdi i at jeg selv kunne gøre det ved at kopiere en kode.

Men igen, så kommer det vel også an på målgruppen. Hvis dem I henvender jer til er webbureau'er, som kan tilbyde at integrere chat funktion på en ny hjemmeside for deres kunder - ja, så kan de vel godt finde ud af kodningen. Men det ville da også for dem være dejligt, at vide at det kun tager 5 minutter.

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Det ser sku godt ud. Lækkert lavet. 
Det eneste jeg lige kunne finde af fejl var at dine Social-Icons i bunden ikke viser nogle steder hen, samt at siden mangler et favicon.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, tak for svaret

Ja jeg har ikke fået sat social media op endnu, har du nogle erfaringer med hvor meget det kan hjælpe f.eks. at have en twitter/fb for ens business?

Jeg smider et favicon ind, good point

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det ser super cool ud! Har du selv stået for udviklingen af systemet, eller er det et delvist "færdigt" produkt eller lignende du gør brug af?

Men super fedt grafisk! Det står skarp :)

P.S - Har lige tilmeldt mig - har du modtaget denne? Blot for at teste, men også fordi jeg er interesseret i dit system.

Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Systemet (dog et MVP) er skam fuld funktionelt.

Byggede det over 2 måneder mens jeg rejse rundt i Bangkok i starten af året og udvikler nye features og improvements hver uge når tiden tillader det (er fuldtidsstuderende, samt deltidsanset). Håber på at gå fuldtid snarest muligt.

Har lige tjekket og kunne ikke se din mail i databasen, se du siden nedenunder når du besøger? (den bliver vist for dem der har skrevet sig op)

Hvis det er en fejl, så er det en rigtig uheldig en af slags og jeg fixer asap. Tak for heads up!

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Både Facebook og Twitter vil være en god idé at have. Det er en suveræn måde at skaffe billigt og relevant trafik til din hjemmeside både organisk men også betalt.

Derudover vil det jo være en god idé, at starte med at invitere dit netværk til at like din side.

Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Fra  resend.io Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god ide, det vil jeg helt sikkert begynde med

Ejer Resend.IO. Direkte Marketing og Kunde Support plugins til din hjemmeside og webshop!

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)