Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drone med kamera, er der nogle der har erfaring ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Laver en del rensninger af tagrender, så det ville være rigtigt godt at jeg kunne smide en sådan i højden (normalt max. 30 M.)

Det vil spare mig en del trappetrin til 5 sal, både i tilbudsstadiet og når jeg skal aflevere arbejdet med foto

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Erfaring indenfor hvilken model der kan bruges eller regler på området ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mere hvilken model der er stabil og tager gode billeder, jeg er ikke på et område hvor der kan blive problemer, så det er til tilbudsgivning og foto når arbejdet er afsluttet

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

Laver en del rensninger af tagrender, så det ville være rigtigt godt at jeg kunne smide en sådan i højden (normalt max. 30 M.)

Det vil spare mig en del trappetrin til 5 sal, både i tilbudsstadiet og når jeg skal aflevere arbejdet med foto

Jeg har lige haft behov for samme (drone fotografering) men har "opgivet" da udgifterne ved at gøre det lovligt vil løbe op i over 20.000 kroner (for kursus og for at få tilladelsen til at måtte flyve med drone med erhvervs formål).

Du kan / skal holde dig under en grænse på X antal gram før du må flyve uden tilladelser og de skrappe regler der er for dette.(mener det er 250gram). 

Der er ikke ret mange droner under bagatel grænsen som kan benytte til noget fornuftigt, da kamera kvaliteten ofte er meget dårlig.

Læs evt mere her:

http://droner.dk/regler-for-droneflyvning

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Takker for svaret, nu har du vel en anden problemstilling end jeg har ?

Jeg skal kun have den op over tagrenden, og der er tilladelse fra bestyrelse mm. og det er kun på denne ejendom

Kunne også leje en lift (det bliver dyrt) og snuppe et par foto, det er vel det samme når der er givet tilladelse fra ejendommen ?

Så det er vel helt noget andet for mig ?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er måske noget du kan bruge her - men når det er i erhvervsmæssig øjemed, så ved jeg ikke helt om det holder. http://droner.dk/regler-for-droneflyvning

Her er et udsnit, som handler om, om du må flyve på din egen grund - som måske også gælder hvis du skal flyve fra en andens private grund.

"Må jeg flyve på min egen private grund?

I princippet ja, men det kræver, at din private grund skal være minimum 400 m lang og 400 meter bred for, at du kan få et luftrum på 100 m x 100 m, som er det anbefalede minimale luftrum at flyve i."

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

Hej Kim

Takker for svaret, nu har du vel en anden problemstilling end jeg har ?

Jeg skal kun have den op over tagrenden, og der er tilladelse fra bestyrelse mm. og det er kun på denne ejendom

Kunne også leje en lift (det bliver dyrt) og snuppe et par foto, det er vel det samme når der er givet tilladelse fra ejendommen ?

Så det er vel helt noget andet for mig ?

Det er uden betydning om du har tilladelse fra bestyrelsen, da du flyver i bymæssig bebyggelse  samt du fliver med et kommercielt formål og så træder reglerne i kraft, MEDMINDRE du flyver på en enormt stor grund eller din drone er under bagatel grænsen.

Afstand til bymæssig bebyggelse skal minimum være 150 meter. Så skal være en rigtig stor grund hvis du skal kunne flyve uden tilladelse

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Takker

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  yardbird.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny.
Jeg driver Yardbird Productions og laver bl.a. inspektioner med droner. Jeg har tilladelse fra Trafkstyrelsen til flyvning i byer. Du er velkommen til at skrive til mig hvis du vil høre mere. 
Mvh Kevin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Takker for svar, men det skulle være noget jeg selv kunne, det er åbenbart ikke helt nemt

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)