Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Storebuddy/dinero

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har idag fået sat Storebuddy til min webshop, så den selv laver fakturaer i Dinero, men i min shop er momsen jo lagt til prisen og når den så kommer over i Dinero lægger den momsen til igen. Nogen der kan hjælpe og fortælle hvad man så skal gøre?

På forhånd tak 

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 19
Fra  IEX integration Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja

Hos IEX integration har vi helt styr op at overføre momsen korrekt fra shop til regnskab.

Såfremt du er frisk på et skift til IEX integration, vil vi gerne tilbyde dig at klare hele konverteringen til din nye IEX integration helt gratis, så alt kommer til at spille for dig.

Du kan læse mere her om IEX integration her:

https://iex.dk/da/

I løbet af den nærmeste fremtid lancerer vi en kampagne, hvor vi tilbyder gratis oprettelse af udvalgte webshop integrationer på iex.dk.

Har du spørgsmål er de meget velkomne på support@iex.dk

Fra Købehavn
Tilmeldt 20. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja,

jeg antager, at vi allerede har hjulpet dig i supporten. Men hvis der skulle være andre WooCommerce brugere, der har udfordringer med momsen, så har vi lavet en lille guide til, hvordan moms aktiveres i WooCommerce:

http://storebuddy.dk/support/automatisk-bogforing-woocommerce-momsfejl-woocommerce

Venligst 

Lasse 

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 19
Fra  IEX integration Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja

Du er meget velkommen til at give vores help desk et kig.

Vi har en artikel om opsætning af moms i WooCommerce, som fortæller, hvad du skal være opmærksom på for at sikre at din moms er rigtig opsat i shoppen.

Du kan læse mere her:

https://support.iex.dk/hc/da/articles/207195659-Hvordan-aktiverer-jeg-moms-i-WooCommerce-

Ellers er du naturligvis også meget velkommen til at sende os en besked på support@iex.dk så skal vi nok hjælpe dig videre med konkrete råd til momsen i præcis din WooCommerce shop.

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tanja, det er blot fordi du har glemt at aktivere momsen i Woocommerce. Hvis du følger den guide som Storebuddy har lavet, så kommer det hele til at virke som det skal. Jeg bruger selv Storebuddy og er utrolig glad for det + deres support er lynhurtig, så måske det ikke er nødvendigt at lave opslag herinde :-)

Fra Købehavn
Tilmeldt 20. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Vi takker for de pæne ord! Det er altid rart at høre fra glade brugere (:

Ha' en rigtig god dag!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

skal man sådan lige hurtigt opsætte koder for alle lande man sælger til ?

Fra Købehavn
Tilmeldt 20. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lindblad1 

Ja, det skal man. Men der findes en del plugins, som gør det lettere.

Hvis du har spørgsmål, kan vi tage den på vores chat på storebuddy.dk - vi sidder der også lige nu, hvis du er online (:

Vi tales ved (:

Fra Købehavn
Tilmeldt 20. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sælger til B2C – så vi kunne godt tænke os at fakturaen der oprettes i Dinero
er inkl. moms. Altså at alle fakturalinier vises inkl. moms - det samme for subtotal - og med en "Heraf moms" linie mellem
subtotal og total....

Er det muligt med jeres integration ..?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)