Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvemkommer.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Fra  hvemkommer.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Hvem vil være med til at bringe hvemkommer.dk videre?

Jeg har gennem nogle år efterhånden arbejdet med min side hvemkommer.dk (attendoo.com, werkommt.com)

Siden er en simple tilmeldingløsning der ikke kræver brugerregistrering. Siden har gentagne event, der typisk bruges til sport og der kan i forbindelse events laves lister deltagere skal vælge fra, "eks. hvilken ret tager du med?" (den del er der potentiale i) 

Jeg har ikke rigtigt arbejdet med siden de sidste par år, har ikke rigtig tid længere. Så der er tabt mange brugere på fejl, mangler, fravær af support etc. men trods det hænger brugerene i og anvendelsen er svagt stigende.

Mit oplæg her er at jeg vil hører om nogen er interesseret i at arbejde videre med siden/projektet. Helt hvordan har jeg ikke gennemtænkt men jeg tænker en 50/50 på output/ejerskab hvis en vil arbejde videre.

6000 FB like, 15.000 events 350.000 tilmeldinger

www.hvemkommer.dk

lyder det interessant?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Jeg er ikke den store IT-ørn, så jeg kan desværre ikke hjælpe - men jeg er bruger gennem en del år.

Jeg bruger Hvemkommer.dk til at holde styr på hvem der kommer til vor tennistræning. Nu er indendørstræningen overstået og vi skal i gang udendørs. Dette betyder at jeg skal ind på admin-siden for at ændre i oplysningerne - men denne er lukket ned eller utilgængelig.

Dette betyder at jeg kommer til at udsende irrelevante invitationer til en masse spillere, hvis jeg ikke kan komme ind på siden.
Er der nogen mulighed for at admin-siden kommer i drift igen, så jeg kan undgå at forstyrre en masse mennesker?

Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du at man skal komme med penge eller arbejdskraft? Er der nogle kompetencer vedkommende skal have eller er det bare hårdt arbejde??

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er vi ikke ude i en konkurent til Doodle her? - Det er mit indtryk at de står ret stærkt på markedet internationalt.

http://doodle.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus Knabe. Jeg bruger både doodle og hvemkommer - det er ikke det samme. De er gode til hver sin ting.
Hvemkommer er genial til gentagne invitationer, såsom grupper der mødes regelmæssigt. Hvemkommer har også nogle funktioner der gør at man kan bruge den som en primitiv, men nem, intern hjemmeside for denne gruppe.

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 35
Fra  MachineReady Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det springende punkt bliver vist om der er en forretningsmodel i udsigt. Tjener siden nogen penge pt?

Machine Learning rådgivning og Software udvikling: MachineReady

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det stadigvæk dig der styre den Kristian eller har billetto overtaget det hele og du så bare står som host for hjemmesiden ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)