Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 13
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg vil gerne skifte webhotel fra Meebx. Men er lidt i tvivl omkring hvilket jeg skal vælge. Jeg har en webshop bygget i prestashop og lidt andre domæner. Har kigget på surftown og unoeuro. Hvis der er nogle som har nogle forslag er jeg meget åben, vil dog sætte pris på at de har god service og chat funktion er helt sikkert et plus også skal det selvfølgelig være nogle hurtige servere.

på forhånd tak

Tilmeldt 8. Mar 16
Indlæg ialt: 28
Fra  Pro-Instruments.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julius,

Du har mange du kan vælge imellem, så længe at dine krav ikke er mere specifikke? Unoeuro.com, One.com, Megahost.dk er 3 som jeg lige umiddelbart kommer i tanke om? :)


Vh,
Pro-Instruments

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julius,

Du er velkommen til at kontakte os, vi har særlige webhoteller til Prestashop fra 129kr/md. Hos os får du dansk support, hurtige servere og meget mere. Vi har også nogle referencer som du kan kigge på ifb. prestashop hosting.
Se evt. nærmere på vores hjemmeside (prestashop hosting er endnu ikke synlig) https://www.proudwing.com/da/

Kontakt mig evt. på info@proudwing.com

Mvh
Andreas

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hva ligger til grunde for du vil væk fra Meebox ?

personligt har jeg både meebox og gigahost. Men ud fra din beskrivelse kan det være svært at give dig et ordentligt svar. Jeg ville nok udbyde lidt med hvad du forventer af prisklasse og hvad du forventer det skal kunne som meebox ikke har kunne i dit tilfælde.

Ligeledes ville jeg nok uddybe hvor meget plads du skal bruge, hvor stor din shop er og hvor mange besøgende. det har alt sammen relevans for at vælge det rigtige . et unoeuro til ja, 1€ kan være fint til mange ting, men hvis du har 10.000 produkter og flere tusinde daglige besøgende er det nok ikke kraftigt nok hvis du kan følge mig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)