Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er en start-pakke til at øge dit salg! KUN 5 PAKKER I ALT!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag kære Amino!

Vi vil gerne sige TAK!

Vi har nemlig længe benyttet os af Amino, hvor vi har fulgt debatterne og fået en masse gode inputs.

Derfor vil vi gerne give noget igen: Vi vil gerne hjælpe DIG med at øge DIT salg i DIN virksomhed

Vi har nedenstående start-pakke, som henvender sig til nye og små virksomheder, der skal til at sælge deres produkt eller til de lidt større virksomheder der ønsker at øge deres salg.

Start-pakken er et tre ugers salgsforløb, hvor vi i den første uge bruger en masse tid på at forberede os og lære dit produkt at kende så godt, som muligt. De to efterfølgende uger bruger vi på at sælge dit produkt eller booke møder til dig. Det hele er samlet i en oversigt nedenunder: 

Normalpris for start-pakken er 21.900,- ekskl. moms.

Din specielle Amino-pris for alt det ovenstående er kun 16.425,- ekskl. moms!

Salgskorpset er nogle udvalgte erfarne salgskonsulenter, som vil gøre op med det typiske pistolsalg. Vi foretager både relationssalg, hvor vi sælger for dig og mødebooking, hvor vi booker møder til dig. Når vi sælger eller booker møder til dig, har vi derfor stor fokus på først at opbygge en relation til dine kunder inden vi forsøger at sælge dit produkt eller booke dig et møde. 

Du kan læse mere på vores hjemmesidewww.Salgskorpset.dk

Hvis du vil have mere information, er du velkommen til at skrive her på Amino, på Kontakt@Salgskorpset.dk eller give os et kald på 61 13 94 78.

Vi snakkes ved! :-)

PS. Vi kan kun hjælpe 5 virksomheder til denne specielle Amino-pris. Så når de 5 pakker er solgt, vil tilbuddet udgå. 

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres henvendelser indtil videre!

Der er allerede en der har grebet chancen og taget imod start-pakken til at øge hans salg. 

Det betyder, at vi aktuelt kun har 4 pakker tilbage og flere interesserede. 

Du må have en god weekend, når du når dertil - vi snakkes ved :-)

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på markedet efter en mødebooker... men jeg har svært ved at gennemskue, om i kan jeres kram. Det kan i sikkert :-) 

Har i nogle referencer? Jeg tænker bare lidt.. okay jeg betaler xx.xxx kroner - men jeg ved ikke rigtigt om i kan levere. 

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LizaP

Tak for dit spørgsmål. Det er selvfølgelig super relevant med gode referencer. 

Vi er nemlig også i gang med at få udarbejdet cases og udtalelser fra vores klienter, som vi må bruge offentligt. 

Du skal være velkommen til at kontakte mig direkte på sebk@salgskorpset.dk eller 28 40 59 43. Så kan vi kort snakke nærmere om hvad du har behov for, og du kan høre om de af vores referencer, der havde samme behov som dig. 

Vi snakkes ved :-)


Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Det er mandag, og ugen skal sparkes i gang. Det er den blevet her, for vi har afsat endnu en start-pakke. 

Der er således kun 3 pakker tilbage til denne specielle Amino-pris!

Vi får desuden flere henvendelser, hvor nogle spørger om den fulde betaling skal ske inden opstart - til det spørgsmål kan vi hurtigt sige nej. Vores procedure er, at man kun betaler halvdelen af beløbet inden opstart, og den sidste halvdel falder efter testperiodens afslutning. 

Vi snakkes ved :-)

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Tilmeldt 14. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Liza 

Du spørger til referencer, og jeg kan være en af dem. Via Amino freelancer udbød jeg en opgave i efteråret 2015. Der var tale om en opgave, som skulle løses på provisionsbasis, hvilket Sebastian accepterede at gøre efter at han oprindelig havde ønsket en startbetaling.

Min oplevelse var, at Sebastian/Salgskorpset var meget initiativrig, og selv kom med forslag til mails m.m. Så langt så godt. Men når det kom til selve udførelsen af opgaven var det skuffende. På daværende tidspunkt havde Sebastian/Salgskorpset også andre projekter end telemarketing kørende, som pludselig blev prioriteret højere – f.eks. skulle der sælges nytårskrudt. Det er fair nok, men ikke når det betyder at man så ikke kan overholde allerede indgåede aftaler.

Så jeg er glad for, at jeg holdt fast i en provisionsløsning, som betød at jeg i det mindste ikke tabte penge – men ”kun” tid.

Jeg håber at Sebastian/Salgskorpset er blevet en erfaring rigere, så jeg vil ikke direkte fraråde dig at benytte Sebastian/Salgskorpset – men sørg for at din opgave får al den opmærksomhed den fortjener, og som du betaler for.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Tak for dit ærlige indlæg.

Jeg håber, at det går dig og dit projekt godt.

Man lærer noget nyt hver dag - og der er gået mange dage siden vi arbejdede sammen, som du selv skriver. Så det er selvfølgelig klart, at der er sket en udvikling.

Det kan du også se med vores nye faste procedure: I vores start-pakke tilbyder vi et fast antal timer i en aftalt periode til en begrænset mængde. Det mindes jeg desværre ikke var tilfældet i sin tid, da vi startede. Så du har ret; den erfaring er vi blevet rigere - og tak for det.

Endnu en gang tak for dit indlæg, og du må have en god påske.

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Påsken går rigtig godt her, og der er afsat flere start-pakker til iværksættere der ønsker at øge deres salg.

Det betyder, at vi kun har én pakke tilbage med dette Amino-tilbud!

Så vi er stadig åbne for henvendelser, og ønsker jer alle en rigtig god påske.

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)