Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man en professionel blog

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen her på Amino der ved hvordan man opbygger en professionel blog?

Jeg har en veninde in Indonesien som jeg har opfordret til at lave hendes egen blog.

Hun har kendisfaktor idet hun har arbejdet både med film og musik og har derfor et utroligt stort net værk i Indo.

Jeg mener helt klart at hun vil kunne lave en blog som kan få rigtig mange følgere.

Men jeg selv er en novice ud i hvordan man får et overblik over hvad der kræves til opstart...min ide er at den skal sidde lige i øjet første gang.

Er der nogen der har nogen erfaringer som de vil give videre?

Mvh.

Michael

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kg på SmartPassiveIncome.com

Han kan lærer dig alt du har behov for

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Her vil jeg nok starte med at søge i google på "How to make a blog" men Janiks link ser også spændende ud.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

WordPress har en indbygget blogmodul med rigtig mange muligheder :-) kan klart anbefales.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja WordPress er vel og mærke den eneste reelle Open Source blog fordi så mange har investeret i dem.

Men start med de forskellige guides som fx Pat Flynn har. På en 20-30 timer og et par tusinde kroner så har du banket en professionel blog på benene med de relevant plug-ins

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

michael trier hansen:
min ide er at den skal sidde lige i øjet første gang.

Man får aldrig noget til at sidde i øjet første gang. Selv Google var hæslig i sine spæde dage.

Når du nu siger professionel blog, hvad helt præcist lægger du så i det? Skal det ligne noget en flok professionelle designere har stablet op, eller skal den være en cash cow fra dag 1?

Skru lidt ned for ambitionerne og start et sted. Byg så ud.

Jannik Hansen:
Men start med de forskellige guides som fx Pat Flynn har. På en 20-30 timer og et par tusinde kroner så har du banket en professionel blog på benene med de relevant plug-ins

Det er dæleme mange penge at smide i en wordpress blog, og så ens første. Pat Flynn er udmærket - til at lære dig, hvordan du kan tjene penge. Ikke hvordan du stabler en blog på benene.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Det vil jeg bestemt ikke mene.

Hvis du i en professionel blog mener at bruge 3 min på at sætte WordPress op og 5 min på Google i at købe et tema and that's it - så ja så har du nok ret.

Men i en professionel blog ligger jeg e-mail lister, Leads konverteringer, målgruppe pleje, social Media integration med diverse frække tricks til at holde sin målgruppe interesseret.

Hvis du er enig med mit synspunkt på dette, så er min anbefaling om smartpassiveincome.com et rigtigt godt bud.

Med rigtigt mange år i branchen så er han stadig en stor inspirations kilde for mig

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg vil helt klart også anbefale dig at kigge på smartpassiveincome.com. Men tag også et kig på Problogger.com og sørg for at lytte til podcasts af både Pat Flynn og Darren Rowse.

Hvis det virker helt uoverskueligt, så er du også velkommen til at kigge ind på min hjemmeside. Jeg har lige udgivet en bog om at blogge professionelt: Målrettet Blogging (du kan finde link i min profil ;-) Jeg har også et gratis kursus du kan følge.

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)