Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vinhandel hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har sammen med med far startet www.sgvine.dk som specificere sig i import af champagne, cava og vin. Især fra mindre og spændende producenter.

Hjemmesiden er ikke helt færdig endnu, der mangler betalingsgate og mere omkring "om os".

Indtil betalingsgaten er oppe, er det meningen at man skriver en mail til os.

Jeg håber dermed i vil give lidt feedback på helheden og designet. Hjemmesiden af lavet af en kammerat der studerer virksomheds-kommunikation, så ikke en professionel side, lige til baghovedet :-) - Det er bare en start, for en hobby virksomhed, for os med passion for vin og bobler.

Men lad mig vide hvad i umiddelbart tænker og hvad jeres førsetgangsindryk er :-)  

Mvh 

Lucas Graversen

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas

Lige et par hurtige bemærkninger :)

1. Ved godt der ikke er mange der sidder på en skærm over 1920px bred, men nu gør jeg tilfældigvis det, så jeg kan informere dig om at din slider duplikerer sig selv i enderne når skærmen bliver bredere end 1920px. Det er nok ikke helt vildt mange der kommer ind med en højere opløsning, men nu ved du det, så kan du se om det er noget du vil ændre ;)

2. De 3 grønne cirkler på forsiden ser ud til at mangle et ikon? Kan se i koden at de er gjort klar til at bruge font awesome ikoner, men de er bare tomme her hos mig. Det kan selvfølgelig være det er meningen, men syntes det er lidt en skam de lige mangler.

3. Godt nok en smagsag, men nu får du den alligevel. Når man er inde på en "produkt side" altså der hvor der står om hver vin. Der ville jeg nok have lavet det i 2 kolonner, da der er meget scrollen lige nu. Når ét produkt fylder 100% af skærmen, bliver det hurtigt mere uoverskueligt når man skal scrolle hele tiden, og derfor har sværere ved at huske hvor dem man var interesseret i nu var henne på siden. 2-3 kolonner ville hjælpe både på overblik og udsenet (men det er selvfølgelig bare min mening ;)

Ellers en pæn og flot hjemmeside :)

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick.

Tusinde tak for feedbacken, det vil jeg helt sikkert tage med til min kammerat som står for den. Samt til de fremtidelige overvejelser.

Sætter pris på det :)

Mvh Lucas

Fra Odsherred
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Fra  REIMER+ ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas

Det ser rigtig godt ud, den fremstår lækker og prof. Dygtig ven tænker jeg Yes

Overvejer i at lave smagninger..? Syntes dem der findes idag ofte er temmelig dyre når det kommer til bobler... 

Vh/Henrik

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas,

Her er et par hurtige overvejelser / observationer:

logoet lavet i noget vector-grafik, så det kan tilpasses og se super lækkert ud på alle medier.
Kan gøres her for 5$-10$ ( https://www.fiverr.com/search/gigs?acmpl=1&utf8=%E2%9C%93&search_in=everywhere&source=guest-hp&locale=en&query=convert+to+vector&page=1&layout=auto )
Husk at få filen i .ai / .eps / .svg så I efterfølende har kontrol over det.

Link "social-media-buttons" i footer til jeres egne konti. Lige nu er de bare #, og virker ikke.

Header/Slider på forsiden ser ok ud, og er header-billede på de andre sider et low-res grønt billede med hvide elementer. De hvide elementer gør at jeres overskrifter kan være svære at læse.

Håber det kan bruges.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Jer Henrik og Jesper.

Til Henrik: Vi overvejer smagninger, men vi skal lige have fundet et sted det kan holdes, samt en interesse for det.

Til Jesper: Super, det vil jeg sige videre til min kammerat!

Igen mange tak.

Mvh Lucas

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis/når i vælger at tilføje en shopping del bør i nok gøre den lidt mere brugervenlighed i forhold til dette.. fx er der meget luft mellem produkterne og der bør stå fx leveringstid, fordele, leveringsmetode, retur etc.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, har du ret i! Skal vi nok tænkte på, takker.

Mvh Lucas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

flot side Smile

få gerne et nemmere måde gå over på din facebook side hvis findes i dit cms system et flottere plug in som findes i wordpress kunne man nemmere se din facebook nemt klikke over

jeg savner også google plus på siden

få også gerne dit cvr nummer i fodnoten på siden jeg kigger altid efter om det er en virksomhed jeg handler med 

jeg tror der kommer mere handlen på siden , hvis der i det mindste kommer mulighed med betaling paypal kun over mail kontakt tror jeg ikke på mange handler og aller bedste var en dankort aftale med nets på siden vil jeg mene 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)