Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor mange besøg fra Holland?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et webhotel på one.com. Når jeg går ind i besøgsstatistikken, har jeg mange besøg fra Holland og så tænker jeg: Hvad ligger der i Holland? Jeg har ingen grund overhovedet til at skulle få besøg derfra. Min side er udelukkende dansk og med under 30 besøg om dagen. De hollandske udgør en meget stor del. Ligger der et eller andet teknisk/teknologisk i Holland, der gør, at besøgene registreres derfra, selvom besøgene måske sker fra en smartphone eller en ipad? Da besøgene også sker om natten tænler jeg, om det er et eller andet automatisk genereret? 

Pft.

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt nok minder mange hollandske ord om danske ord.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kousgaarden:

Hej

Jeg har et webhotel på one.com. Når jeg går ind i besøgsstatistikken, har jeg mange besøg fra Holland og så tænker jeg: Hvad ligger der i Holland? Jeg har ingen grund overhovedet til at skulle få besøg derfra. Min side er udelukkende dansk og med under 30 besøg om dagen. De hollandske udgør en meget stor del. Ligger der et eller andet teknisk/teknologisk i Holland, der gør, at besøgene registreres derfra, selvom besøgene måske sker fra en smartphone eller en ipad? Da besøgene også sker om natten tænler jeg, om det er et eller andet automatisk genereret? 

Pft.

Michael

Der bor ufattelig mange danskere i holland (Jeg gør også selv), og og der ligger rigtig mange tekniske ting i holland Big Smile vi er kendt for at have verdens anden største internet exchange :)

Men det kan være en del spam bots :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)