Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop - minimum ordre

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan får jeg gjort det sådan at hvis en vare sælges med minimum 4 stk, at man ikke kan taste f.eks. 6 stk - men det kun er antal som kan deles med 4 som bliver accepteret

mvh

Hilbert

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du ikke i backend, det kræver noget kode , override metoden og tilføj den regler hvis der er sat min minimal_quantity i product_attribute, det er den korrekte måde at gøre det på

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om jeg misforstår dit spørgsmål, men du laver det vel bare at varen hedder "vare_navn 4 stk." så kan kunden jo selv vælge, hvis han vil have 2 af dem eller 3, altså vælger han at lægge 2 af dem i kurv, så er det 2*4 dvs 8 stk. han bestiller.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske har jeg udtrykt mig lidt klodset:

Når jeg opretter en vare og under menuen "antal" sætter minimums antal til f.eks. 7 - men det forhinder mig ikke i at forhøje det til 10 stk. f.eks. - det er det som er problemet, det skal kun være muligt at købe 7, 14, 21, 28 osv.

Håber i forstår problemet nu.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har egentlig fået 2 gode svar. Man kan ikke det du vil i en standard prestashop, så enten skal du ændre noget kode, eller også skal du lave et produkt som hedder "4 stk. af denne vare".

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)