Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vælge regnskabsprogram

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er erfaringerne med disse 3 programmer Dinero- Billy og E-conomic hvad angår support -  ændring/oprettelse af konti i kontoplan etc. Har tidligere i mine jobs arbejdet i Concorde, Navision og Scala, her var det nemt at oprette nye konti og ændre i kontoplan

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har personligt rigtig gode erfaringer med E-conomic, men det er dog efterhånden et godt stykke tid siden jeg sidst har brugt det (nyt job). Når jeg læser herinde på Amino.dk (og det kan du også selv se), vil du finde en del der taler meget rosende om Dinero. Baseret på dette ville jeg i hvert fald forsøge mig med det, før jeg valgte en af de andre løsninger. Specielt hvis du er aktiv bruger herinde vil det være let at få hjælp - også fra hestens egen mund!

De flytter tilmed dit regnskab gratis (mod betaling af abonnement), mere på bloggen: http://www.amino.dk/blogs/amino_blog/archive/2016/02/07/vi-flytter-dit-regnskab-fra-e-conomic-billys-etc-til-dinero-helt-gratis.aspx

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero virker altid fint, og der er god support :)

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mugge,

Jeg sad i samme situation som dig og prøvede alle 3 som du nævner og valget faldt på Billy, det var let og de havde telefon support. Det går jeg meget op i.

Men alle 3 programmer skal nok kunne klare hvad du har brug for.

Grunden til at mange her på Amino taler om Dinero kan jo nok blandt andet skyldes at Martin Thorborg ejer både Dinero og Amino :)

Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Fra  TBRegnskab Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

Jeg har ikke megen regnskabserfaring, og sidder nu og passer to firmaers regnskaber. den ene i Dinero, den anden i Economic. Dinero er meget intuitiv og passer rigtigt godt til simple posteringer. Der kan dog kun vedhæftes en fil som bilag, hvilket jeg ikke altid synes er nok. Supporten er super god, hvis du er Pro medlem, naturligvis. 

Economic vil jeg anbefale, hvis du har en god regnskabserfaring og/eller posteringer der involvere flere konti (f.eks. betalinger til paypal, hvor der også er gebyr). Ti gengæld kan du vedhæfte flere filer som bilag. Supporten er virkelig hurtigt og meget villig til at hjælpe. Der er mulighed for gratis online kurser. 

Det er nemt i begge at ændre i kontoplan.

Held og lykke med det.

Trine. 

www.skaterlife.dk

Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. Hvad angår E-conomic har jeg læst mig frem til, at man betaler pr. postering. Hvis man ønsker et detaljeret regnskab, her mener jeg at kreditorfakturaer bliver posteret på flere konti, vil man hurtigt komme op på en dyrere løsning, er det korrekt forstået. Hvis en faktura i driftsregnskabet bliver posteret på f.eks. 6 forskellige konti, vil det så blive 7 posteringer, og så kan antal af posteringer hurtig løbe op.

Hvad angår vedhæftede filer, findes der PlotSoft\PDFill\PDFill_PDF_Tools.exe, ved hjælp af dette, kan man sammenhæfte flere PDF-filer til en fil, som så kan vedhæftes som et bilag, så dette vil ikke være et problem og alle betalinger sker via bank, så vi benytter ikke paypal eller andre betalingsformer.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg anbefale at du vælger Billys Billing eller Dinero

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak har set på begge, tror jeg vil benytte deres gratis prøveperiode og så vælge

Tilmeldt 15. May 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Simplestyle.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg må komme med input, så vil jeg anbefale Billy eller Dinero ligesom de andre.

Det spiller bare og prøv dem begge af i gratis perioden, og herefter finder man som regel ud af hvad der fungere bedst :)

Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres gode råd, det bliver nok Dinero muligvis Billy

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)