Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit domænenavn er næsten blevet hugget!

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Har jeg misset noget, for jeg vidste ikke, at domænet var Peterpan.dk...




PeterPan.dk var så vidt jeg læser det af tråden, bare et eksempel. På med og uden bindestreg.


(peterpan.dk / peter-pan.dk)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra København S
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 8
Fra  Peercraft Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Bendiksen | DEBEO.dk:

PeterPan.dk var så vidt jeg læser det af tråden, bare et eksempel. På med og uden bindestreg.


(peterpan.dk / peter-pan.dk)

Det har du (ved nærmere gennemlæsning) nok ret i! Beklager posten.

Jeg plumpede nok i fordi peterpan.dk tilsyneladende netop var deaktiveret, mens der var indhold på peter-pan.dk.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg undrer mig lidt over denne tråd og svarene deri.. Trådstarter bruger ord som "Tyveri", "Svinestreg", "Banditterne" og taler om at kræve kompensation m.m... Men som jeg forstår sagen så har trådstarter haft en ide.. Og så er der nogle andre der har fået samme ide og har eksekveret hurtigere end trådstarter. - Det er mig bekendt helt almindeligt i branchen og der er på ingen måde tale om tyveri, en svinestreg eller om banditter.. Man kan jo ikke gå rundt med en ide i hovedet og så forvente at man har patent på den - og da slet ikke inden for et så generelt område som noget der har med kurser at gøre.

Altså.. der er jo ikke en hjemmeside, et produkt eller et registreret varemærke.. Der er ingenting og dermed ingenting at stjæle... Eller misforstår jeg noget?

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)