Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Excel ark søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et budgetark med likviditetsbudget, driftsbudget, finansiering mm hvor jeg har brug for at få det gennemgået for om formlerne også passer.

Er der nogen der er friske på den opgave? Jeg vil tro at der ligger ca en times arbejde eller mindre.

Mvh

Per

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne prøve, men dét med en times tid afhænger jo af størrelse af arket. Send mig en mail på jk@staticdata.com, så ser vi.

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Det gør jeg gerne.

Mvh. Umut

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal siges at jeg udførte ovennævnte opgave for et par timers arbejde. Jeg har ingen betaling modtaget. Det der er det mest sørgeligt er at jeg får at vide (og jeg har rigtig mange års erfaring med kodningerne etc i Excel) at arket jeg har sendt ikke kan bruges. De første par undskyldninger er noget med at det skal være i Numbers og andre undskyldninger og hver gang, for at være flink, løser jeg det selvom ansvaret ikke påhviler mig. Og til sidst for jeg så at vide (efter at have løst og rettet disse ekstra ønsker) at arket slet ikke kan bruges!
Jeg kan derfor ikke anbefale at løse opgaver for ovennævnte forespørgsel.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Trist, at man sommetider er nødt til at bede om forudbetaling. Heldigvis stoler de fleste af os på hinanden og har gjort det siden vikingernes tid.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)