Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af cnc fræser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Da jeg går med tanken om køb af en lille cnc fræser, vil jeg hører hvad I mener man skal op at give i pris for at få noget man også kan bruge i sidste ende. Jeg har kigget på dem der hedder 3040z , som kan fås til omkring 6-7000 fra ny. Er det for dumt at købe sådan en? Jeg har selv både manuel fræser og drejebænk, så ved hvad det vil sige, når udstyret er iorden. Vil ikke skyde over måls da det udelukkende er til hobbybrug, men heller ikke have noget der ikke virker.
På for hånd mange tak for hjælpen. Vh Rasmus.

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg sælger nogle gange en ny CNC fræser gennem den blå avis, det er muligvis der du har prisen fra.

Jeg vil dog lige gøre dig opmærksom på at hvis du køber en fræser fra Kina gennem ebay eller lignende skal du også bruges en pc, der skal opsættes til fræseren.

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spr- Det er fra ebay. Du skriver at man skal have en pc der skal sættes op til det. Kan man ikke det med en alm. pc, og kan man henholdsvis ikke bruge til andet når den er sat op til det?

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det kan man godt, men normalt kræves der en LPT port, som efterhånden er udfaset fra nyere maskiner i dag.

Og fabrikanterne fraråder at man bruger bærbar pc'er.

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene. Sådan et "omformer" kabel fra usb til lpt kan ikke bruges eller hvad? 

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, et USB adapter kabel kan ikke bruges, det er slet ikke hurtig nok til alle de pulser stepmotorerne skal bruge.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)