Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har domæne, hvordan kommer jeg videre?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har et domæne hvorpå der jo skal etableres en hjemmeside, MEN:

Hvor køber jeg det billigste og bedste webhotel?

Siden skal være ganske simpel, overvejer brug af Joomla eller Websitebaker? Det er til en restaurant.

Mon nogle har lidt ''startkabler'' til dette projekt.

På forhånd TAK.

Vh Malene

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gøre følgende:

1. Finde ud af hvad hjemmesiden skal kunne. (eksempelvis skal der være online booking?)

2. Ud fra dine krav finde et template du kan gå ud fra. (Nu kender jeg ikke Websitebaker, men i Joomla kan man ihvertfald tilkøbe de fleste ting)

3. Når du har fundet ud af om hvad du vil gå med kan du vælge et webhotel (Jeg har gode erfaringer med meebox, og har lige startet en prove på unoeuro som umiddelbart også ser godt ud.)

Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

1) der skal gerne være online booking :)

2) så tænker jeg at jeg satser på Joomla, da det også er ret brugervenligt!

3) hvor pokker er det? hehe

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Det kan joomla ihvertfald klare, jeg har dog ikke på ståendefod styr på hvilken pakke der er den bedste. :-S

2) Super, det er heller ikke dumt, der kan man altid gå ind og ændre alt, så hvis du i fremtiden vil noget som systemet ikke kan, så kan du enten lave det slev eller få anden til det.

3) Du kan prøve at læse på disse sider:

https://www.unoeuro.com/products.php

https://meebox.net/da/webhotel/

Du burde nemt kunne 'nøjes' med deres mindste pakker til at starte med, og så kan du altid opgradere hvis du får større behov.

:-)

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale Unoeuro. Du kan selvfølgelig vælge Joomla, men måske du også skulle tage et kig på WordPress? Det er mindst lige så let som Joomla (hvis ikke lettere) og her er også et hav af temaer og plugins du kan kigge på. Også til online booking. 

Både Joomla og WordPress kan installeres med 1-klikinstallering i Unoeuro. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene.

Der findes en del gode booking / restaurant booking udvidelser til Joomla,
og hvis man kan nøjes med en forespørgsels formular er der endnu flere muligheder.
Sørg for at få et fint responsivt design som virker på alle platforme, pc/ipad/tlf først,
Funktionaliteten er det mindste af det. :-)

Jeg vil gerne, som ligestillet iværksætter, tilbyde dig at hoste din side på vores servere,
indtil du går i produktion, og selv derefter er vores priser yderst konkurrence dygtige,
se evt. mere på hurtigweb.com :-)

Mvh.

Mikael Winther
Hurtigweb.com

Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Hvad indgår i denne aftale?

Jeg er lidt grøn på området. Jeg har et domæne og det skulle gerne snart være aktivt, så skal jeg have 1 click på og et webhotel? Og det er det du kan tilbyde eller?

Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal blot være sådan at de kan booke bord via hjemmesiden og det så kommer ind på min mail. Det ligger på to andre hjemmesider, måske det kan overføres men hvordan?

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 34
Fra  AdSearch IVS Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 
Hvis du har brug for noget rådgivning til valg af platform og webhotel, må du meget gerne sende mig en mail på mdc@adsearch.dk :-) 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)