Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rengøringsfirma under 50.000 omsætning årligt og jeg er under 18

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Det giver vel ingen mening at jeg søger dispensation om cvr-nummer hvis jeg har tænkt mig at stifte et rengøringsfirma, hvor jeg vil være den eneste der gøre rent i virksomheden, og der vil kun blive gjort rent for private. Og tilmed ved jeg at jeg vil omsætte for under 50.000 årligt. 

Og hvordan skal det hele faktureres osv.? Kan ikke tilmelde mig et regnskabsprogram da jeg skal bruge cvr til det?

Mvh. Victor

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo så ikke et firma - men Victor som tilbyder at gøre rent, og det må man gerne uanset man ikke er 18 - både for private og for firmaer - Man skal bare opgive indtægten til skat i rubrik 15 når det er for private mens firmaer opgiver for en - Der kan være et lille problem, at de som benytter sig ikke kan få håndværker fradrag for udgiften når du er under 18 men det må du jo så klare med en lidt lavere pris

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bedre at søge om dispensation til en personlig ejet mindre virksomhed? :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Victorvillesen:

Er det bedre at søge om dispensation til en personlig ejet mindre virksomhed? :)

næh - det er jo bare tids spilde og tilmed forældre ansvar - og er du dig selv der skal gøre rent og vi tilmed taler under 50.000 kr omsætning - giver det slet ikke mening synes jeg - så er du jo som så mange andre der gør rent for private (og firmaer) det kræver ikke firma. At konkurrere som firma med de store skal du ikke ønske dig 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så vil de bare ikke kunne trækket noget fra, såsom håndværkerfradrag :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

der er kun håndværkerfradraget i det - ikke andet private kunne trække fra - men korrekt - der skal du mig bekendt være 18 eller have CVR

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

endu en gang spørgsmål fra mine side ;-) jeg er på kontant hjælp og vil gerne registrere webshop på min datters navn hvordan står jeg lov mæssigt? mister jeg kontant hjælp?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

nej men hvis du arbejder i den så er det socialsvindel og du kan skulle aflevere alt - også bagud. Det holder ikke at få kontanthjælp og så registerere ting i familiens navn for at snyde - så enkelt er det

Hvis det var din datter der skulle arbejde - så registrerede hun den nok selv mon ikke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Min datter allerede arbejde som model og jeg kunne bruge hendes model foto i webshop. Og lave en firmer med Hendes navn.

Det er derfor jeg spørge :-) søgt fast arbejde over et år og ingen udvej. Og hvis skal starter helt fra bunden det er jo udgifterne til faste skal betales.Der er ingen start hjælp til ivæksætter ? findes? 

Fra Odder
Tilmeldt 7. Oct 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Malouska:

Min datter allerede arbejde som model og jeg kunne bruge hendes model foto i webshop. Og lave en firmer med Hendes navn.

Det er derfor jeg spørge :-) søgt fast arbejde over et år og ingen udvej. Og hvis skal starter helt fra bunden det er jo udgifterne til faste skal betales.Der er ingen start hjælp til ivæksætter ? findes? 

Nogen kommuner har noget, som hedder "projekt mikrolån" 

Det er iværksætterhjælp til langtidsledige.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)