Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi kode vores eget template?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Opsvinget.dk er vokset en hel del og i januar havde vi 2 års fødselsdag. Vi er vokset ud af vores nuværende template på vores wordpress side, da vi ikke længere kan det, vi gerne vil have siden skal kunne frem over. Derfor tænker vi, at kode vores eget template fra bunden, men er det den vej vi skal gå. Tankerne er, at siden skal have en CV database men kan købe adgang til og en masse andre ting, Det skal dog udvikles løbende, i takt med vi får nye ideer. Men vil det i for tilfælde kunne betale sig, at kode vores eget wordpress template, eller skal vi koden en side fra bunden? Vi er PT lidt i tvivl og vil gerne have input. 

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 04:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej.

Jeg kan anbefale 'Enfold', som er et dejligt template/frameset.

Men hvis du skal have flere funktioner, så er det jo et PLUGIN du skal finde. Og, ja, det kan være du skal kode dét fra bunden - eller bygge ovenpå et eksisterende.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Wordpress er et knald godt CMS system, som jeg ret ofte anbefaler at man anvender, men når det så er sagt er der jo også nogle begrænsninger i de templates mm som i kan anvende.

Hvis i har rigtigt godt gang i butikken, og hvis der er en masse ny funktionalitet som i gerne vil have med, så ville jeg nok, hvis jeg var jer, begynde at kigge på om I skal kode det selv, enten i form af en ny template, en eller flere plugins, eller måske den helt "store" at flytte over oå en egenudviklet webløsning, f.eks Ruby-on-rails etc - men her ryger vi hurtigt over i et større projekt.

Hvad der giver bedst mening for jer afhænger meget af hvor i er henne i forløbet - hvis likviditeten er stram og bliv på så meget standard Wordpress som overhovedet muligt, hvis i er på vej ind i en kraftig vækst, og i begynder at have lidt luft i likviditeten, så giver det helt sikkert stører frihed med en egenudviklet løsning.

Anyway, så held og lykke med det

//Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)