Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se her hvad koster det at få malet huset indvendigt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

du har lille fejl i dropdown bokse - maling af fodlister  - og svaret er - nej Loftet skal ikke males

Ellers smart nok - selv om jeg tror mange som jeg vil have mere specifikke tanker

Jeg f.-eks. ville skulle lede efter maling af en lang gang inkl. loft og fodlister - meget simpel afdækning ca 12 m2 og to små kamre med mere besværlig afdækning da der er faste køjer i siden - ca 10 m2 hver  - så ialt ca 22-25 m2 - alt inkl afdækning, lofter, fodpaneler og dørkarme - og vel formentlig to gange. (hus i Tisvilde området der er tale om)

Den kan man ikke lige bruge siden til, men det er nok også for komplekst kan jeg tænke

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Tak for feedback :)

Fejlen i dropdown bokse ved maling af fodlister > lofter er rettet :) tak :) 

Du har ret, det er meget komplekset til at lave den rigtig pris da der er mange mulighederne... Jeg stadivæk arbejde med at vise alt mulig priser for alt muligt opgaver :) 

Med hensyn til din lang gang og andre værelserne du skulle kigge på MALING AF ENKELTE VÆRLESE hvor du kan se pris på maling af vægge, loft, fodlister og dørkarme. Hvis du har mere end 1 værelse så du kan tilføje flere ind i inkøbskurv... 

Ha' en god dag :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)