Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg linke til websider fra min facebook virksomheds side uden tilladelse?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Fra  gryderogpander.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for nylig startet en webshop, som sælger køkkengrej, i samarbejde med en spansk producent.

Ofte læser jeg interessante indlæg fra forskellige bloggere, som jeg synes kan være relevant for mine følgere på facebook. Jeg er dog i tvivl omkring hvorvidt jeg må poste indlæg på facebook med links til siderne uden deres tilladelse. Jeg har søgt på nettet men finder ikke umiddelbart et entydigt svar.

Der er ikke tale om bloggere jeg har et samarbejde med, så det er primært for at poste relevant indhold til mine følgere. Uden at det nødvendigvis er med salg for øje, da det er de færreste, der gider at se på det hele tiden.

Ud over bloggere kan det også være artikler fra div. nyheds medier, hvor indholdet kan være af interesse.

Jeg håber at I sidder inde med viden på området, da jeg gerne vil sende relevant indhold til mine følgere. Uden at overtræde evt. lovgivning på området.

Med Venlig Hilsen

MichaelGP

www.gryderogpander.dk

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

MichaelGP:
Ofte læser jeg interessante indlæg fra forskellige bloggere, som jeg synes kan være relevant for mine følgere på facebook. Jeg er dog i tvivl omkring hvorvidt jeg må poste indlæg på facebook med links til siderne uden deres tilladelse. Jeg har søgt på nettet men finder ikke umiddelbart et entydigt svar.

Et link er fint.. Bare du ikke begynder at kopiere billeder og tekst fra dem - og udgiver det selv. 

Men links er fint nok, det giver jo kun dem mere trafik :-)

Tilmeldt 26. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Fra  gryderogpander.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hurtigt svar. ja, yderligere trafik for dem er jo kun positivt. Min tanke var også kun at kommentere på et godt blogindlæg, for derefter at linke til det. Indlægget vil som udgangspunkt ikke have noget med mine produkter eller virksomhed at gøre. Ej heller vil jeg markedsføre mine produkter med udgangspunkt i indlægget.

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er samtidig en meget god måte å oppnå kontakt med bloggerne i bransjen din på. 

Om du sender en hyggelig mail der du forteller hvilken nettside du jobber for, samtidig som du spør om det er OK at du deler på facebooksiden (Begge med linker) så er du plutselig på deres radar. Det er ikke så mange som blogger i hver bransje, så man bør benytte disse mulighetene for å bygge nettverk.

MPR Gruppen - Norsk kompetansehus innen regnskapsføring og revisjon

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)