Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyring / Økonomistyring for engross, fysisk butik og webshop. Hvordan kan man gøre det smartest?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Webflair.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle eksperter,

Jeg driver til dagligt en virksomhed som producere og sælger tøj til privat og engross via butik og webshop. Virksomheden har kun eksisteret i 1.5 år, og har været under kraftig vækst under hele forløbet, og jeg har derfor været nødsaget til at tage nogle hurtige beslutninger for at følgende med kundernes efterspørgsel. Jeg er stor fortaler for automatiske systemer (integrationer), hvor alle parter kan tale sammen. Dog viste det sig hurtigt at være en udfordring. Pt. taler ingen af mine systemer sammen - hvilket gør det super frustrerende. Jeg kører med følgende systemer:

Webshop: Woocommerce (overvejer at skifte til magento, da det er nemmere at hooke op med andre systemer) - køre med clearhaus som betalingsmodul.
Fysisk butik: Sofier (POS) - uden integration til noget - blot ipad, bonprinter og scanner. Kører Izettle som betalingsterminal
Øknomi: Dinero - styrer engross faktureringen
Økonomi: Navision - styrer bogføringen af fysisk butik salg, websalg og egross (produktion) Bruger Navision gennem mit andet holding selskab. Men ønsker at sløjfe denne del (flytte det over til dinero, billy billing eller e-conomic efter hvad der er bedst)
Lagerstyring: Excel - igen ingen integration.

Som I nok kan se er det lidt af en rodebutik. Hvad havde i gjort, for at få det hele til at spille sammen? Gerne det smarteste, nemmeste og fremtidsikret metode. NB!  det skal lige nævnes at pengene ikke hænger på træerne i denne opstartperiode.

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh. Mikkel

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Umiddelbart ville jeg se på at bruge e-conomics som base for alle dine forskellige systemer , det ville give mest mening når du som sagt  siger at du er rimmeligt nystartet og pengene ikke hænger på træet til den helt store forkomede løsning

Derfor ville jeg starte ud med at få e-conmics og tage et step af gangen og få alt forbundet til e-coomics, de har efterhånden en go API tilgang, så der findes både standard komponenter samt det er nemt som udvikler at arbejde op mod deres API 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)