Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danløn + Billy's - hjælp!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har kraftigt brug for en kyndig til at hjælpe mig med at sætte Danløn korrekt op til Billy's - og omvendt. Jeg har sat API nøgle ind i Danløn og valgt Billy's, men det er i følge Danløn nødvendigt at sætte nogle yderligere konti op i Billy's, da de ikke er oprettet som standard.

Jeg søger derfor en venlig sjæl, som vil hjælpe mig med at få sat dette op hurtigt, da der jo snart skal køres løn - og måske er det faktisk lidt for sent, men i så fald skal det sættes op alligevel.

Kan du hjælpe? Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

har godt hørt det før at af en eller anden mystisk grund er de nødvendige konti ikke del af standard kontoplan i Billy, hvorfor integration ikke virker. Du skal ha fat i Billy support og besked om hvor du skal lægge hvad (under personale drift - løn) - og så i status skyldig løn, am bidrag - skat og atp

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Ja, det er jeg blevet gjort opmærksom på, men jeg aner ikke en disse om regnskab og skal derfor bruge lidt hjælp. Derfor håbede jeg at der var en herinde, som måske ville give en hånd :)

Du er ikke en haj til det? Wink

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke deres kontoplan i hovedet - men de har vel en support der må ha fået det spørgsmål mange gange (så mange så man skulle tro de konti var helt standard i billy når danløn anvender dem i integrationen. Troede det var løst men deres support må da kende alt til det

I danløn - gå i virksomhed foroven se at regnskabsprogram nede til højere står som billy

Stadigt i virksomhed foroven så - bogføringsgrupper til højre  sæt program i højre rullepanel til Billy som du skal ha valgt fra start og du ser alle konto numre der skal bruges

se om de findes - eller opret dem i Billy

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kontaktede Billy's som guidede mig igennem. Jeg skriver herunder, hvordan man gør så andre kan bruge det:

  • Inde i Danløn går man ind på "Lønafregning" og ude til venstre trykker man "Tidligere lønafregninger" også til venstre igen "Bogføring. gruppe".
  • Så får man et dokument, hvor man kan se hvilke grupper man skal bruge og deres konto nummer.
  • Inde i Billy's opretter man så de konti's ved at gå til "Regnskab > Kontoplan" også klikker man på den grønne knap "Opret" oppe til højre.
  • De skal så under "Udgifter" eller "Lønafregning" alt efter om man har den gamle eller nye kontoplan hos Billy.
  • "Netto" er din bank.
  • Alle med "Skyldige" foran skal på kortfristet gæld.
  • ... det korte af det lange er, at kontonumrene skal stemme overens i begge programmer.

Hvor de forskellige konti skal oprettes er jeg ikke helt stærk i, men det kan være en med større viden kan be- eller afkræfte ovenstående.

Håber nogle kan få glæde af ovenstående.

Tak for hjælpen til dem der har deltaget i tråden.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)