Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig telefoni - hjælp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en telefoni-løsning, hvor jeg kunne ringe fra min fastnettelefon til alle fastnetmobiler og alle mobiltelefoner (uanset udbyder) til en fast månedlig pris.

Denne løsning var fra Tele2.
 
Nu har Tele2 desværre fundet ud af at det var en dårlig ide og har derfor lavet det om til at man kun kan ringe til Tele2 mobiler (hvilket jo ikke er ret mange).
 
Mit spørgsmål er derfor nu: "Er der andre der tilbyder den løsning jeg har haft og i så fald, hvem?"
Det skal siges at jeg har talt med TDC, Sonofon og Telia og ingen af dem kan levere noget der bare ligner (i hvert fald ikke udfra de søvnige salgskonsulenter jeg fik i røret her mandag morgen)

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wubi,

Prøv at give Cybercity et kald. Så vidt jeg husker har de sådan et abonnement.
 
mvh Carsten
 
 
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten,
 
Cybercity har umiddelbart ikke mobiltelefoni. I hvert fald ikke udfra hvad jeg kunne finde på deres hjemmeside. Venter dog stadig på at der er en support-medarbejder der ringer mig op (har ventet siden sidste indlæg).
 
Efter at have været kastet rundt mellem TDC firmaer (Mobil, Fastnet, Internet, Erhverv mv.), så bliver det nok desværre den løsning jeg må vælge. Det er ikke optimal, men det bedste jeg kan finde.
 
Oprettelse af en "Duet Døgn" løsning, vil for 418 kr. om måneden kunne give fri tale til alle fastnet og til alle mobiler der benytter TDC''s mobilnet (dvs. Debitel, TDC, Tele2, Telmore og nogle andre som de ikke selv kunne finde frem til hvem var...)

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke om det har interesse, men Telia har en mobilløsning (Telia On), der ligner lidt.

299,- pr. måned og du ringer gratis til alle fastnet- og Telia-telefoner. Til andre mobiler er de første 200 min. om måneden gratis, og derudover koster det 99 øre pr. minut.

Håber det kan bruges.

- Phillip
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Avs. Jeg fandt også lige den her:

http://www.unotel.dk/produkter/iptelefoni_privat.asp.

278,- pr. måned giver 1000 min. til alle fastnet-telefoner og 400 min. til alle mobil-telefoner. Udover koster det henholdsvis 10 øre og 99 øre pr. minut.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Phillip.

Jeg kan se at prisen godt nok er 399 kr, men det kunne stadig være et interessant alternativ.
Den optimale verden ville dog være hvis det fandtes til fastnet i stedet for mobil.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 137
Fra  Contimist Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Wubi!

Er der noget, der hedder en optimal verden?

Prisen er dog 299,- hvis du fravælger fri SMS

- Phillip
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Næ det er der jo ikke

Men tak for de forskellige links. Jeg vil sætte mig og regne lidt på det.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey,

Jeg betaler 400 kr/mdr (incl. moms) for et 48 timers taletid, ligemeget om jeg ringer til fastnet eller mobiltelefoner, så længe det er i DK.

Det er et sonofon privat abm.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)