Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Låse gamle tråde helt eller delvist. En god idé på Amino.dk?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gutter. Er jeg den eneste som er RØVTRÆT af indlæg i tråde der har ligget døde i flere år, af brugere der ikke engang gider at oprette et nyt indlæg. 

HVIS og jeg siger HVIS man virkelig for alvor mener at en flere år gammel tråd har relevans, hvilket jeg tvivler meget stærkt på, så kan man linke til den. 

Så er det ikke på tide at Amino får oprettet et system der forhindrer gamle tråde i at blive bumpet på den måde? Helt eller delvist. 

Jeg bliver næsten sur når jeg ser en 5 år gammel tråd med et eller andet totalt åndssvagt nyt indlæg, hvor brugeren rent faktisk svarer på 3-4 år gamle indlæg, Svarer lidt til at stå på kirkegården og tale med de døde og forvente svar Cool

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det sker relativt sjældent.

Jeg synes det er et langt større problem, at folk "bumper" for at få tråden om ad listen igen, her burde Amino virkelig gøre en større indsats på at rydde op.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Jeg synes det sker relativt sjældent.

Jeg synes det er et langt større problem, at folk "bumper" for at få tråden om ad listen igen, her burde Amino virkelig gøre en større indsats på at rydde op.

Nå okay. Det er ikke alle der har et problem med det åbenbart. 

Jeg synes så ikke at det er et problem at der bliver bumpet i nuværende tråde, synes rigtigt ofte det er relevante bumps. Men sådan er vi så forskellige. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amino bør ikke låse trådene, da en debat eller spørgsmål sagtens kan være relevant idag, selvom tråden er gammel...

Folk der derimod svarer i gamle tråde, fordi de vil reklamere eller promovere dem selv, de indlæg burde bare slettes, især hvis det hele handler om at få et link...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne vel løse det ved at man skal have skrevet fx 25 indlæg for at svare på tråde der ikke har været aktive i et år eller længere? Ofte de reklame indlæg i nye tråde er nyoprettede brugere

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Amino bør ikke låse trådene, da en debat eller spørgsmål sagtens kan være relevant idag, selvom tråden er gammel...

Folk der derimod svarer i gamle tråde, fordi de vil reklamere eller promovere dem selv, de indlæg burde bare slettes, især hvis det hele handler om at få et link...

Der kan man så linke til den gamle tråd, eller citere det relevante UDEN at kunne kommentere og bumpe den gamle tråd. 

Jeg ville aldrig tillade det på mit forum så er det sagt. 

Ja og reklamere skjult eller direkte burde være ban-grund alene. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror kodning af noget med grænse - mindst 25 indlæg for at svare på over xx gamle indlæg og lignende ligger lagt nede på prioritetslisten hos Amino - og fair nok i forholdets betydning synes jeg

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Isaac

Isaac:
Jeg bliver næsten sur når jeg ser en 5 år gammel tråd med et eller andet totalt åndssvagt nyt indlæg, hvor brugeren rent faktisk svarer på 3-4 år gamle indlæg,

Hvis du ser indlæg du mener strider mod god amino-skik så brug endelig anmeld-funktionen så kigger vi på det med det samme, vi ser ikke alle indlæg der postes.

De bedste hilsner
/Brian

Btw: Jeg har flyttet dit indlæg til den korrekte kategori ;)

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Hej Isaac

Isaac:
Jeg bliver næsten sur når jeg ser en 5 år gammel tråd med et eller andet totalt åndssvagt nyt indlæg, hvor brugeren rent faktisk svarer på 3-4 år gamle indlæg,

Hvis du ser indlæg du mener strider mod god amino-skik så brug endelig anmeld-funktionen så kigger vi på det med det samme, vi ser ikke alle indlæg der postes.

De bedste hilsner
/Brian

Btw: Jeg har flyttet dit indlæg til den korrekte kategori ;)

Okay jeg skal nok anmelde de åndssvage bumpetråde som jeg ser. Det var også bare et godt råd, da det jo er en form for spam at skrive indlæg i meget gamle tråde. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle, 

Jeg tilslutter mig det at det er svært irriterende/belastende at folk skriver på indlæg som er flere år gamle, alene med det formål at linke til deres egne hjemmesider... Det forstyrrer af pommerns til... :) 

Jeg ville dog gå lidt grovere til værks, end bare at slette indlægget... 

Giv vedkommende en enkelt advarsel, og hvis det sker igen, så bør man slette brugeren helt...? 

Til formålet kunne man eventuelt udnævne 50 frivillige, som er relativt aktive herinde? Dvs. Udnævn 50 med begrænsede admin-rettigheder, så de f. eks kan hjælpe med sådanne fjollede indlæg? 

Vh. 

Meal4U 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)