Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Fra  Reborn by Nature Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lige startet www.rebornbynature.dk og skal have gang i Google med søgeord, adwords m.m. Er der nogen der kan foreslå nogle gode startup kurser i ovenstående ?

Tak🙏🏻

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Dun kan prøve at tage et kig på mit site under Markedsføring Online, der er det mest basale forklaret og der er et par gode anbefalinger til hvor du kan læse mere :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Reborn:
Jeg har lige startet www.rebornbynature.dk og skal have gang i Google med søgeord, adwords m.m. Er der nogen der kan foreslå nogle gode startup kurser i ovenstående ?

Der er rigtig meget information om det på engelsk. Ellers vil jeg anbefale dig, at du kigger på SEO-LEX af Thomas Rosenstand. Du kan også tjekke Jacob Kildebogaards side ud, hvor han skriver rigtig meget om adwords og om sin bog. Siden finder du her.

Hos Ivækst hjælper de små virksomheder i gang. Du kan tjekke deres kursus ud her. Du finder også en del YouTube video om emnet på deres Youtubekanel. F.eks. denne: 

Held og lykke med det.

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)