Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børnetøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået sendt noget børnetøj for at kigge på branchen, om det vil kunne lade sig gøre, men det somom jeg gør noget forkert.

Jeg har lavet en Facebook gruppe som hedder  Børnetøj til store og små <--- sletter gerne tråden hvis jeg ikke måtte skrive navnet på min gruppe.

Men mit "problem" er, at jeg føler jeg ikke når ud til folk nok, 30 synes godt om, er mit tøj for kedeligt eller skal der en hjemmeside til??

Tænker Facebook er en start - men er det en god nok start eller skal der en mere "aggressiv" start til, i form af en hjemmeside?spørgsmålet er så nu, er min facebook side for kedelig/Amatør?

 

Mvh Faruk

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Faruk Rovcanin:

Jeg har fået sendt noget børnetøj for at kigge på branchen, om det vil kunne lade sig gøre, men det somom jeg gør noget forkert.

Jeg har lavet en Facebook gruppe som hedder  Børnetøj til store og små <--- sletter gerne tråden hvis jeg ikke måtte skrive navnet på min gruppe.

Men mit "problem" er, at jeg føler jeg ikke når ud til folk nok, 30 synes godt om, er mit tøj for kedeligt eller skal der en hjemmeside til??

Tænker Facebook er en start - men er det en god nok start eller skal der en mere "aggressiv" start til, i form af en hjemmeside?spørgsmålet er så nu, er min facebook side for kedelig/Amatør?

 

Mvh Faruk

Skal du ikke finde ud af hvem din målgruppe er præcis, og så derefter finde ud af hvordan du målretter dine reklamer/annoncer til dem? Altså hvor de holder til på Facebook og på nettet, og så måske købe bannerreklamer der? Ellers er der placeringer på google på bestemte søgeord som du skal satse på. Men selv om du laver en hjemmeside, så skal folk jo komme forbi og kigge og købe i sidste ende. 

Hvad med pricerunner feks, eller andet der kan det være at du skal satse på at ligge i top hvad angår dit børnetøj(bestemte mærker). 

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Yeah du kan have ret, men min målgruppe kan jeg vel ikke misse forbi når det børnetøj tænker jeg,

Jeg må prøve mig frem med pricerunner osv.

Tak for svar.

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Faruk Rovcanin:

Yeah du kan have ret, men min målgruppe kan jeg vel ikke misse forbi når det børnetøj tænker jeg,

Jeg må prøve mig frem med pricerunner osv.

Tak for svar.

Ja okay. Det er kun Facebook til at starte med kan jeg se. Jeg tror der er en del Facebook-hajer herinde der kender en del til Facebook-marketing. Der har også været nogle der har brændt sig og købt alt for meget reklame som har brugt deres budget alt for hurtigt. Ellers lave en masse indlæg/opslag overalt hvor dine kunder er. Det er gratis men ja også et manuelt arbejde modsat at købe reklamer på fjæsen Cool

Hvad med at svare på nogle opslag og så diskret få listet din side ind? Det er bare fordi jeg har den idé at direkte reklame betragtes som Spam og måske kan få din konto lukket. Lidt ligesom google også sorterer fra. 

Nå men der er nok at tage fat på, prøv dig frem og find ud af hvor mange penge du eventuelt vil bruge. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)