Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke branche er bedst for mig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hilser pænt på alle sammen.
Jeg søger lidt sparring, da min samvittighed stopper mig for at hoppe bare ud iværksætter eventyret.
Jeg har i tidens løb arbejdet mange forskellige ting og synes nu tiden er inde til at jeg skal have noget som er MIT.
Jeg har sådan arbejdet med kørsel, rengøring, indisk madlavning mv.

Det jeg ønsker af kommende firma er, at det skal med tiden kunne udvides og have fornuftig indtjening.

Mit PROBLEM er, alt det jeg har lyst til arbejde med har skattesnyd og sorte penge involveret. De eksisterende firmaer på området har underbetalte medhjælpere mpv

Jeg tænkte på følgende brancher: Indisk takeaway og Privat rengøringsfirma

Jeg kender mange inden denne branche og de snyder med arme og ben og det har jeg SLET IKKE LYST TIL!
Det bliver SVÆRT at konkurrer med dem, men ikke umuligt


Har i ideer til hvilke branche, jeg ellers skal kigge imod, der ikke har de store ”sort penge” problemer. Det skal siges at jeg ikke har de store penge at starte med.

Jeg har ikke rigtig lyst til drive webshop

Mine interesser er:
- være fysisk aktiv
- Kan lide køre bil
- er normal udadvendt

Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Fra  DMR Invest Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Måske var den en god ide at kigge ind i de brancher, du kender, og så udvikle nogle koncepter, der imødegår den svindel, der sker?

Kan man måske lave en aftale med SKAT eller andre interessenter, hvor du får en andel af provenu, ved at afsløre svindel?

Eller kan man innovere på løsningerne, så svindel ikke bliver en konkurrenceparamenter?

Hvis ovenstående er noget vrøvl, så kunne du måske med de interesser, du nævner, starte et vinduespudser firma op.

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Jeg kender mange inden denne branche og de snyder med arme og ben og det har jeg SLET IKKE LYST TIL"

Super godt! Bliv ved med den holdning! :)

Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg behøver ikke fortælle skat eller en anden hvem der snyder i hvad.

Men hvor svært er det regne ud, når  enhver kan læse deres timepriser på deres hjemmesider.

Tilmeldt 30. Jan 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan lide at være fysisk aktiv og køre bil.
Transport/kurer måske. Der er masser at lave som underleverandører for store transport firmaer. De fleste GLS biler er f.eks selvstændige vognmænd. Jeg ved gennem personlige relationer at det er svært for dise større firmaer at finde dygtige og stabile underleverandører. Så er du arbejdsom loyal og punktlig var det måske en ide.

Dbh.
Morten

Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vognmand. Så mange penge har jeg ikke. 

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mohammad,

Du starter da bare din egen lille rengørings forretning, hvor du også tilbydder at lave god indisk mad som står klar i folks køleskab når de kommer hjem?

Jeg ville da elske at komme hjem til en ren lejlighed og et godt måltid mad (...og så slipper min kone for at gøre det) ;-)

Mvh David

Tilmeldt 30. Jan 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vognmand = bil.. Thats it.
Vil du gå rundt med rengøring eller hvordan?

Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dina og David Rasmussen har muligvis givet mig en lille ide.

Jeg tænker lidt over den og formulerer den ned.



Comonnie, en Gls bil koster  150-200.000kr + forsikring 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)