Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med erfaring indenfor outsourcing af web udvikling?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger nogle dejlige mennesker der muligvis kan hjælpe mig med noget sparring omkring outsourcing af web udvikling til udlandet. Jeg vil utrolig gerne hører fra både folk der har været igennem processen med at få outsourcet sin produktion eller agenter og virksomheder som står for outsourcingen.

Jeg har et projekt hvor der bliver tænkt rimelig stort og har fået det delvist fundet dvs. seed funding til at få udviklet en MVP.

Jeg vil meget gerne hører hvad folk er stødt på af udfordringer med outsourcingen og om det "var det værd" i forhold til de sparede penge.

Det skal siges at projektet som sådan ikke kan outsources, men at MVP'en skal bruges til at tiltrække programmører og kapital til projektet.

Mvh

Thomas 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Thomas

Jeg har en del erfaring med outsourcing, og har arbejdet med det i et par år nu.

Og ja der er helt sikkert penge at spare, men der er også en del faldgruber, og jeg har da brandt fingrene nogle gange.

En af de typiske "fejl" jeg ser når det gælder outsourcing er at man ikke kan få det billigt nok, prisen er jo som regel en af årsagerne til man søger ud - og dygtige folk arbejder altså ikke for 10 $ i timen, heller ikke i indien - jeg har samlet lidt omkring mine erfaringer her: http://www.mhn-consulting.com/fa-succes-med-udviklere-fra-hele-verden/ 

Men generelt må jeg sige, ja det er det værd, og jeg oplever ofte den dag i dag at mine kunder vælger at outsource til udlandet - prisen på en udvikler, bare du kommer til tyskland, falder væsentligt i forhold til hvad du får herhjemme, og hvis du er opmærksom på at det er gode og dygtige folk du arbejder med, så er det helt sikkert det værd.

Men sig til hvis jeg skal hjælpe dig, du kan fange mig på 3053 1351, eller på mhn@mhn-consulting.com

Anyway, så held og lykke med det.

//Morten

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:
prisen på en udvikler, bare du kommer til tyskland, falder væsentligt i forhold til hvad du får herhjemme

Hvad ligger priser på udviklere på i tyskland?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)