Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anmeldelse af website-portal - Hvad er jeres mening?

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 13
Fra  Scandinavia Cleaning Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi Støtter også gerne dit projekt, du må sige til hvis du har brug for hjælp. Vi mangler nogen der er lidt bedre end det Trustpilot laver.

 

Hilsen Scandinavia Cleaning

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Fra  SexShop2000.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være fedt med et feedback portal hvor man ikke skal betale en formue for at være med. Så går du igang så kom endelig med mere info.

Syntes også der skulle være bedre kontrol om folk skriver en ærlig mening eller blot vil give butikken dårlig omtale fordi de ikke lige fik deres urimelige vilje. 

m.v.h.
Marc Lykke
SexShop2000

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Scandianvia Cleaning:

Vi Støtter også gerne dit projekt, du må sige til hvis du har brug for hjælp. Vi mangler nogen der er lidt bedre end det Trustpilot laver. 

Hilsen Scandinavia Cleaning

Takker og bukker :-) 

Jeg er igang med version 1. Jeg skal nok opdatere jer, så snart jeg har "første version" - da jeg tager jer alle med i udviklingsprocessen. 

Lad os for pokker få løst det her problem :-)

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Til de to sidste indlæg.

Vi er jo nævne tidligere i tråden, og vi koster altså ikke en formue. I kan se vores priser her: https://ratepanel.com/business/prices

Hvis det har interesse, så tøv da ikke med at smid en mail til mt@ratepanel.com - Da jeg kan forstå at i netop mangler sådan en service til en pris som en iværksætter også har råd til.

Mvh

Mark Thorsen

RatePanel

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc Lykke:

Det kunne være fedt med et feedback portal hvor man ikke skal betale en formue for at være med. Så går du igang så kom endelig med mere info.

Syntes også der skulle være bedre kontrol om folk skriver en ærlig mening eller blot vil give butikken dårlig omtale fordi de ikke lige fik deres urimelige vilje. 

m.v.h.
Marc Lykke
SexShop2000

Hej Marc, 

Jeg kunne ikke være mere enig. 

Jeg prøver at lave et koncept hvor langt hovedparten bliver fuldstændigt gratis (finansieret af reklamer etc)

Måske med enklete add-ons - men bestemt ikke noget lignende de eksiterende forretningsmodeller.

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)