Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på webshop (gerne i WordPress men ikke altafgørende) til salg af sportsudstyr

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er på udkig efter et godt tilbud på en webshopløsning.

I tilbuddet skal gerne indgå opsætning af varekategorier (3-5 stk), underkategorier, og et par enkelte produkter.

Jeg søger en der kan lave "skallen" for mig, dvs. ovennævnte + design/køb-redigering af tema. Det hele skal naturligvis være SEO-venligt.

Når arbejdet er lavet og siden er good to go, vil jeg gerne eje siden. Og helst ikke noget med nogen abonnementsløsning.

Jeg ser frem til at se om der er nogen der kan levere hvad jeg efterspørger, eller kan lede mig i den rigtige retning :-)

Vh

Mark 

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Café Transylvania Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Give us a call at 53141028.

Regards,

Narcis

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mark

Jeg tror at en Wordpress/WooCommerce løsning ville være en god idé her, og det er også en forholdsvis billig løsning at komme igang med, Jeg har et par folk der vil kunne hjælpe, så giv mig et kald på 3053 1351, eller send mig en mail på mhn@mhn-consulting.com - så finde vi ud af noget

//Morten

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Salop.dk tilbyder virksomheder 2-3 gratis og uforpligtende tilbud indenfor salg, markedsføring og kommunikation. Herunder også web.

Vi har flere dygtige firmaer tilknyttet salop.dk, som har løst små, og helt store løsninger indenfor web.

Du er velkommen til at kontakte os på info@salop.dk for at høre hvordan vi kan hjælpe dig. 

Venlig hilsen

Simon Johst

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mark. 

Jeg tror, og ved at wordpress/woocommerce ville være en rigtig god platform at udvikle din webshop på. 

Jeg har flere partnere som til dagligt arbejder med Woocommerce som webshop platform. Så du skal være velkommen til at skrive en mail til sht@diazu.dk eller oprette din opgave her: få 3 tilbud, også udarbejder vi en opgavebeskrivelser sammen. Som vi derefter sender jeg den ud i blandt mine partnere, som der efter for mulighed for at lægge et bud ind. 

God Aften og held og lykke i din søgen! 

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)