Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 hjemmesider på samme webhotel skal flyttes så de har hver sit webhotel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har brug for lidt hjælp fra en af jer. Sagen er den at jeg har to hjemmesider liggende på det samme webhotel hos Unoeuro. Den ene af dem er lavet helt normalt med et domæne købt sammen med webhotellet, mens den anden af dem ligger som et tilknyttet domæne.

Jeg har solgt den ene af siderne og den anden er under salg, men til to forskellige købere. Derfor har jeg brug for, at den sider, der ligger som et tilknyttet domæne med en mappe på serveren, bliver flyttet over på sit eget webhotel.

Jeg kunne nok godt selv gå i gang med det, men vil helst ikke rode rundt i for meget. Er der nogen, der kan fortælle mig hvordan det gøres nemmest? 

Jeg vil også meget gerne betale en for det, hvis det er nemmere. Det skal bare være en, der har forstand på det og som kan gøre det med det samme.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan godt gøre det med det samme. 

Ring evt. på mit nummer nedenfor. Så ordner jeg det ASAP!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Du skal kort sagt tage en fuld backup af FTP og Database, hvorefter du skal uploade disse på det nye webhotel. Samtidig skal du fortage en redelegering af domænet. Husk at vær opmærksom på at du bør tage fuld backup af dine mails, da disse også bliver rykket med over, med mindre du benytter en DNS-overførsel. 

Hvis du ønsker det kan vi godt yde dig assistance i denne forbindelse. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, angiv venligst domæner, samt en deadline på hvornår du ønsker opgaven udført. Så giver jeg dig et prisoplæg retur. 

Hav en god dag :) 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil helt klart anbefale dig at få en professionel til at gøre det for dig - det er ikke nogen stor opgave når har prøvet det før, men det er jo også en opgave hvor der helst ikke skulle gå for megen "ged" i det så du pludselig står uden den website du har solgt (worst case).

Det er efter min erfaring bedre at betale sig for at på den slags gjort af nogle der ved hvad de gør, det giver "ro i sjælen" og du kan koncentrerer dig om nogle af de andre opgaver du har liggende i stedet

//Morten

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

SEDIA:

Hej,

Jeg kan godt gøre det med det samme. 

Ring evt. på mit nummer nedenfor. Så ordner jeg det ASAP!

Jeg har sendt dig en mail på kontakt@sedia.dk - Vend gerne tilbage hurtigst muligt :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey SBmarketing,

Inden du går igang med alle de her forslag om at flytte hele hjemmesiden, kan du forhøre dig ved unoeuro, om det er muligt at få oprettet seperat konto til hver af dine domæner. Det har jeg i hvert fald fået gjort før :-)

Send en mail, hvis du får brug for hjælp til andet; anders@hype-media.dk

Mvh.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo starte med at bestille et webhotel mere hos UnoEuro, fortælle dem at du ønsker alt data tilknyttet domænet over på det nye webhotel? 

De bedste hilsner,

Mathias J.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)