Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår skal man oprette facebook

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 2. Aug 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daffer. 

Jeg smider noget op næste uge, så kan vi måske se om der er grobund for en facebook inden opstart :)

Mvh. Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Det lyder super, held og lykke med det.

De bedste hilsner,

Mathias J.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. Aug 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vores pitch oppe og køre, og det kunne være fedt med noget feedback. Er der noget som kunne være bedre?

Link: www.anyworkout.dk

Kan man godt få en facebook op og køre ud fra denne hjemmeside? Måske kunne man skabe noget interesse omkring konceptet inden vi går i luften? 

Mvh. Mads 

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. Aug 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 05:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita
Så har jeg lagt link til hjemmesiden - ville man kunne bygge en fornuftig Facebook op ud fra den?

Hilsen Mads

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads 

Sagtens! - F.eks. ville det information om nye træningssteder, opstart, hold, events, træningsmuligheder (hvilken type træning), være nyttige informationer, som kan vække brugernes interesse :) 

Dog vil jeg skynde mig at sige, at det står mig lidt uklart, hvorfor jeg lige skulle vælge at blive medlem hos jer og ikke en anden landsdækkende fitnesskæde. Det er står mig en smule uklart på siden, selvom jeg har luret at budskabet, at jeg selv vælger hvor og hvornår. :) Få f.eks. fremhævet, hvis I allerede har partnere, hvilke disse er og hvad de tilbyder. Fortæl lidt mere om hvorfor I er unikke fremfor en landsdækkende kæde, f.eks. :) 

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig :) 

De bedste hilsner 

Anita 

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Om du er i Fitness bransjen, vil jeg anbefale å starte opp facebook-siden så raskt som mulig. 

Begynn å bygge opp ditt publikum ved å poste ulike inspirasjonsposter, kostholdsråd og treningstips.

Om dere benytter litt DKK på spredning av postene deres til de riktige personene, kan dere fort ende opp med å ha en relativt stor følgekrets når dere lanserer.

MPR Gruppen - Norsk kompetansehus innen regnskapsføring og revisjon

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. Aug 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita. 

Tak for svar. Vi var til et foredrag om sociale medier, og der bliv vi også rådet til at komme igang hurtigst muligt. Så vi får kigget på det i weekenden. Vil helt sikkert have dig i baghovedet hvis vi skulle få brug for hjælp :)

Mvh. Mads

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

M. Ekelund:

Hej Anita. 

Tak for svar. Vi var til et foredrag om sociale medier, og der bliv vi også rådet til at komme igang hurtigst muligt. Så vi får kigget på det i weekenden. Vil helt sikkert have dig i baghovedet hvis vi skulle få brug for hjælp :)

Mvh. Mads

Hej igen Mads 

Spændende! Det vil jeg glæde mig til at følge :) 

I er mere end velkommen til at kontakte mig, hvis I mener jeg kan gøre noget for jer! :) 

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. Aug 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita

Det er bare en aftale :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)