Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg kvinder interesseret i mig? ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal høre om der er nogen, som har nogle fif til at ramme kvinder via de sociale medier i forhold til den ydelsen jeg sælger?

Baggrund:

Jeg sælger en ydelse omkring optimering af familiers privatøkonomi. Jeg gennemgår deres økonomi og finder besparelser, dog primært med fokus på at optimere deres gæld. Jeg finder typisk årlige besparelser på mellem 6 og 12.000 kr., så det burde være nemt, at finde flere kunder. 

Jeg bruger bla. Facebook til at komme i kontakt med potentielle kunder både via opslag og ved annoncering.

Mine opslag rammer hvis godt nok. Jeg Fan penetration på gennemsnitlig 61 %, Viral Amplification på 4,23 og CTR på 4,88 %.

Mit problem er at jeg konvertere for lidt i forhold til at folk kontakter mig enten direkte via Facebook eller hjemmeside.
Jeg har fået det gode råd, at jeg skal forsøge at ramme kvinderne i mine opslag og annoncering, da det typisk er dem, som alligevel har det sidste ord omkring privatøkonomi.
Mine opslag er et mix mellem privatøkonomiske fif, aktuelle nyheder og gode kundecases. Jeg forsøger altså at opbygge en omdømme og ikke så meget direkte salg.

Min side er ingen hemmelig, hvis det kan hjælpe: https://www.facebook.com/bankpartner.dk

Så hvordan rammer jeg kvinderne, så de får interesse i at spare penge?

Sig til hvis I mangler mere info

Morten Refsgaard

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten :) 

Først og fremmest, som husmor, når jeg kigger på din side, så kan jeg godt blive lidt i tvivl om, hvad du egentlig laver - udover noget med optimering af lån, boligkøb etc.  Det jeg er lidt i tvivl om, hvorfor jeg skal kontakte dig? Hvad er det helt konkret mit udbytte er! 

Måske dette kan være årsagen til at du ikke, føler der er nok konvertering;Hvis andre har det som jeg :) 

Jeg ville nok sikre en klar linje. Hvis du arbejder på at skabe omtale/omdømme af din virksomhed, så skal du måske ikke have tjenester liggende øverst på tidslinjen, men i stedet fokusere på skabe en "aha"-oplevelse, når de besøger din side. Fokus på Tips og tricks, måske en blog

Lav evt. en brugerundersøgelse. hvor du svar på hvad der optager kvinder lige nu i forhold til privatøkonomi. Så kan du handle ud fra det og være målrettet ;)

Så bliver kvinderne mere interesseret i dig ;)

/Anita

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Med sloganet "vil du have flere penge at shoppe for i hverdagen" Big Smile

Nej spøg til side, der er nogle helt konkrete markedsføringstiltag der egner sig meget henvendt til kvinder. Kristina Klitsgaard har skrevet nogle bøger (har en af dem fordi jeg fik den gratis via Dinero) hvor der er rigtig mange gode tips og ideer. Ting der især fanger kvinder!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Rigtig flot hjemmeside, og nogle meget fangende videoer du har uploadet!

Jeg kan nok ikke hjælpe så meget ift. succesfuld markedsføring specielt rettet mod kvinder, omend Anita har en god pointe hvad angår det at være helt klar i spyttet. Jeg døjer selv med problemet, idet det i min optik altid vil være en svær balancegang mellem at være i øjenhøjde med forbrugeren - uden at det bliver på bekostning af ens faglige integritet og niveauet af informationer.

Derudover må du endelig kaste en mail hvis du har klienter der leder efter berigtigelse af ejendomshandler, og så vil jeg gerne gengælde tjenesten med henvisning til rådgivning om finansieringen.

Mvh. Mathias

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for kommentar og forslag. 

Enig med dig, Anita at tjenester ikke skal stå øverst. Men jeg aner faktisk ikke hvordan det er sket og slet ikke hvordan jeg får dem fjernet igen. Nogen som gør?

Morten

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)