Hej Jeg skal høre om der er nogen, som har nogle fif til at ramme kvinder via de sociale medier i forhold til den ydelsen jeg sælger? Baggrund: Jeg sælger en ydelse omkring optimering af familiers privatøkonomi. Jeg gennemgår deres økonomi og finder besparelser, dog primært med fokus på at optimere deres gæld. Jeg finder typisk årlige besparelser på mellem 6 og 12.000 kr., så det burde være nemt, at finde flere kunder. Jeg bruger bla. Facebook til at komme i kontakt med potentielle kunder både via opslag og ved annoncering. Mine opslag rammer hvis godt nok. Jeg Fan penetration på gennemsnitlig 61 %, Viral Amplification på 4,23 og CTR på 4,88 %. Mit problem er at jeg konvertere for lidt i forhold til at folk kontakter mig enten direkte via Facebook eller hjemmeside. Min side er ingen hemmelig, hvis det kan hjælpe: https://www.facebook.com/bankpartner.dk Så hvordan rammer jeg kvinderne, så de får interesse i at spare penge? Sig til hvis I mangler mere info Morten Refsgaard |
Hej Morten :)
Først og fremmest, som husmor, når jeg kigger på din side, så kan jeg godt blive lidt i tvivl om, hvad du egentlig laver - udover noget med optimering af lån, boligkøb etc. Det jeg er lidt i tvivl om, hvorfor jeg skal kontakte dig? Hvad er det helt konkret mit udbytte er!
Måske dette kan være årsagen til at du ikke, føler der er nok konvertering;Hvis andre har det som jeg :)
Jeg ville nok sikre en klar linje. Hvis du arbejder på at skabe omtale/omdømme af din virksomhed, så skal du måske ikke have tjenester liggende øverst på tidslinjen, men i stedet fokusere på skabe en "aha"-oplevelse, når de besøger din side. Fokus på Tips og tricks, måske en blog?
Lav evt. en brugerundersøgelse. hvor du svar på hvad der optager kvinder lige nu i forhold til privatøkonomi. Så kan du handle ud fra det og være målrettet ;)
Så bliver kvinderne mere interesseret i dig ;)
/Anita