Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på en app

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, søger et konkret svar på hvor meget det ville koste at få lavet en navigations lignende app, der kan udregne udgifter for benzin ud fra bilmodellen og eventuelle afgifter (vejafgifter) hvis man er ude og køre langt til andre lande. Nogen der kan hjælpe og fortælle hvor meget sådan en app ca. vil koste, og om der er andre udgifter jeg skal tage til overvejelse ved at skabe sådan en app? Mange tak på forhånd :) 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Må jeg spørge hvorfor du vil lave dette som en app? umiddelbart ligener det mere noget som jeg tænker skulle løses med en alm. web-løsning.

Rent teknisk er det selvfølgelig til at have med at gøre, også at lave den som en app, en pris/et tilbud vil jeg dog ikke give dig her i et åbent forum - min erfaring siger mig at vi så bare løber ind i et større slagsmål om hvorvidt denne pris er realistisk eller ej - det slagsmål må andre tage Wink - dertil kommer at jeg jo, inden jeg kan sige noget fornuftigt her skal ud og kigge på hvor/hvordan vi kan hente og opdaterer de data der skal anvendes - umiddelbart vil jeg forvente at dette vil være den dyreste del af dit projekt.

Hvad er der så af ekstra udgifter ? jo, sådan en løsning skal jo markedsføres, det er ikke sjovt uden brugere. Så noget af det første du bør gøre er at kigge lidt på din forretningsplan - hvor kommer dine indtægter fra - og hvordan fortæller du din målgruppe om din side/app - dette er langt fra nogen triviel løsning, og kan meget vel ende med at være mere kostbar end selve udviklingsprojektet.

//Morten

Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret! :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

fik lige lyst til at give dig topkarakter fordi du altid virker reel Morten.

En god programmør kan nok samle dine data, men jeg er ikke sikker på du har de nødvendige data, og de er ikke billige at finde.

Jeg tror du skal finde de links til priser over hele EU, og så bede f.eks. Morten om at samle det for dig på et mobil venligt website, det vil være løsningen i den billigere ende (app programmører er tit dyre).

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
fik lige lyst til at give dig topkarakter fordi du altid virker reel Morten.

Tak for de pæne ord Big Smile

Fra lystrup, Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver dig ret, Morten er saglig og super god med hjælpende svar. 

Vh. Lisbetj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)