Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på en navigations application?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, er i gang med et skoleprojekt og søger herved et konkret svar på hvor meget det ville koste at få lavet en navigations lignende app, der kan udregne udgifter for benzin ud fra bilmodellen og eventuelle afgifter (vejafgifter) hvis man er ude og køre langt til andre lande. Nogen der kan hjælpe og fortælle hvor meget sådan en app ca. vil koste, og om der er andre udgifter jeg skal tage til overvejelse ved at skabe sådan en app? Mange tak på forhånd :) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal være mere præcis i din beskrivelse - prøv at kom med nogle detaljer, så kan jeg komme med et konkret bud.

Lige nu har salop.dk en kunde med en lignende opgave med et budget på 300.000.

Med venlig hilsen
Simon / www.salop.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Sådan en app koster sådan ca det samme som en bil Wink

For at du kan få et fornuftigt bud er vi nødt til at komme meget tættere på hvad det er du har behov for - hvis det er en løsning hvor vi kan bruge navigationen på Google Map, så er det nok til at have med at gøre - men igen - det afhænger meget af detaljerne i din løsning.

Men giv mig et kald på 3053 1351, eller send mig en mail på mhn@mhn-consulting.com, så hjælper jeg dig gerne med en pris.

//Morten

Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg prøvet at gå lidt mere i detaljer angående appen, håber du kan komme med en lidt mere konkret pris :) Mange tak for svaret!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)