Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine placeringer hopper og salget gået "helt" i stå !!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Kloge aminoer 

Mit website som startede i juli sidste år har haft et støt stigende besøgs antal på det organiske segment, men her i februar har der været et fald i besøgende og siden midt januar er konverterings raten faldet markant. Jeg syntes jeg har vendt og drejet alle vinkler for at finde en løsning men jeg har ikke kunnet finde nogen grund til overstående problematikker. 

mit website er hundenogkatten.dk 

Jeg håber der er en af jer kan se noget som jeg har overset. 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dit sites linkprofil er ret tynd.

Godt 500 links fra kun ca 20 domæner. 80% af dine links til Hunden og Katten er sitewide links fra akvariehjørnet.dk og hamsterforeningen.dk. 

En stor del af dine produkter har ingen produkttekster, og dit site lider under duplikeret og tyndt redaktionel indhold.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John Nielsen 

Mange tak for dit svar. 

Efter din overbevisning er det så der for at mine placeringer hopper ? 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør kigge på dine meta titles og descriptions... Nogle af dem er meget korte, og så vil jeg anbefale at starte begge med stort begyndelsesbogstav da det ser mere professionelt ud.

Jeg har ikke gennemgået alle dine kategorisider, men jeg kan se at "hundeudstyr" kategorien f.eks. indeholder en del H2 overskrifter som alle starter med "hundeudstyr" hvilket virker lidt voldsomt.

Som John nævner, ville nogle gode produkttekster formentlig også give pote ;-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper toxvig 

Mange tak for dine indputs, 

de vil blive efterlevet hurtigst muligt :) 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus 

Jeg tog kundebriller på og gik ind på din side: 

1. Teksten på forsiden føles lang og "ligegyldig". I princippet er jeg ligeglad med "hvad de andre gør" (konkurrenterne, red.). Jeg er jo på din side og vil gerne føres videre til et salg ;) 

2. Øverst er der topsælgere. Billeder, som ikke kan trykkes på og ledes videre til et salg, men hvordan køber jeg dem så nemmest? I øvrigt er det jo slet ikke udstyr til hund eller kat (udover keramikskålen). Dette kan give lidt forvirring :) Det er fint at udvide sin branche, men samtidig vigtigt at have for øje, hvad de fleste besøgende kommer efter. 

3. "don't make me think". Antag at kunden har søgt på noget specifikt, som de mangler.  Lander de på din forside, så kan der være "langt" til køb, hvilket kan være et forvirringsmoment og kunden når måske at ombestemme sig. 

4. Hvilken enhed er mest benyttet af dine besøgende? - Dit responsive design bør optimeres, for en bedre indkøbsoplevelse. Ligesom det også har indflydelse på din ranking. Prøv at tjekke det ud på din analytics :) 

5. "det de andre siger" - og så har jeg samme in-put som de øvrige svar, så de bør næppe gentages ;) 

Det var lidt hurtige input i forhold til konverteringer :) 


Ha' en god dag :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set din webshop igennem, kan se at der mangler en del SEO og linkbuilding.

Vi kan evt. tage en snak omkring hvad der skal laves på din side, hvis du følger at der skal foretages nogle ændringer, så vil www.salop.dk hjælpe med at finde op til 3 uforpligtende tilbud på optimering af din side.

Foresat god dag!

Med venlig hilsen
Simon

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita 

Jeg takker mange gange for et yderst kompetent svar, jeg kan kun nikke genkende til alle overstående punkter og de vil blive rettet hurtigst muligt :) 

igen mange tak for dine indputs :) 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme. Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for yderligere hjælp :) 

Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Januar er en sløj måned for de fleste som sælger fysiske varer. Folk har fået masser af julegaver og brugt alle deres penge.

Jeg oplever ca. 50% mindre omsætning i Januar og det er først nu her i midten af Feburar folk begynder at bruge penge.

Det er nok også derfor Januar udsalg er opfundet så omsætningen kan holdes kunstig oppe.

Hilsen

Lars

monbjergpil.dk Posca - Molotow - hobbymaterialer - Sten - Fossiler

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)