Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken slags hjemmeside kan bruges (B2C) ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne lave en hjemmeside/shop hvor folk kan lave deres egen lille shop/bruger inde på siden hvor de kan sælge til andre, lidt

ligesom trendsales. Men hvilken type webshop kan bruges? Wordpress? Magneto ? Andet ? Og hedder et helt korrekt B2C når det foregår på den måde?

 

Rigtig god søndag :-)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at skulle gøre mig til ekspert på hvilke løsninger som er der ude, vil jeg næsten garantere at du ikke bare finder en løsning, som du "bare" kan gå i gang med. Du har sikkert helt specifike behov og du skal derfor finde en udvikler som kan hjælpe dig godt på vej.

Inden du gør det, vil det være en god ide at du gør dig nogle tanker om, hvad du ønsker dig, Hvordan siderne skal opbyges, hvad for nogle funktioner du skal bruge osv.

Mvh Bryan

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia

Du er som udgangspunkt ude og lege med en større løsning jf. dine ønsker til din "webshop".

WordPress tilbyder en masse plugins, hvor CMS´ets brugermodul udnyttes til at kunne logge ind og lave handlering, såsom oprettelse af produkt osv. Når det er sagt handler det meget af dit behov. 

Hvis du har et seriøst budget, fordi det kræver det, synes jeg du skal udarbejde et fyldestgørende kravspecifikation og sende den til et kyndig person. Herefter vil du så kunne få et endelige tilbud og oplæg på dit projekt. Du kan eventuelt benyttes Amino Freelance hvis du ikke lige har en i netværket.

Held og lykke med projektet :)  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)