Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Paris - Fragt - tøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på en masse forskellige tråde nu, men kan stadig ikke finde noget rigtigt svar.. Så håber at der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig lidt på vej ;)

Jeg har brug for hjælp til fragt fra Paris - Danmark. 

Alle råd er meget meget velkomne.. 

Glæder mig til at høre fra jer.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kommer jo helt an på hvor meget god du har, er det en enkelt to papkasser eller er det flere paller du skal have sendt?  Har du evt. spurgt din leverandør om de har en fragtaftale med et transportfirma? 

Tilmeldt 11. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Der ligger ikke en fragt aftale med et transport firma. Og jeg har læst om nogle "skræmmende" priser.

I starten vil det være nogle kasser ad gangen. (ca. 20 kg.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mulu

mulu:
Der ligger ikke en fragt aftale med et transport firma. Og jeg har læst om nogle "skræmmende" priser.

Jeg er ikke lige helt med hvad du mener, det spurgte om ikke din leverandør i Paris har en fragtaftale med f.eks DPD, UPS eller DHL?  en kasse på 20 kg vil du formodentlig kunne få hjem for 250- 500 kr, måske lidt billigere.  Men det er værd at huske på at jo mere gods du har jo lavere pris.

 

Hilsen

Ravn

 

 

 

Tilmeldt 11. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Jeg mener at leverandør ikke har en aftale med fragt firma. De priser du nævner, hvem er det hos? og ja jeg regner da også med at det bliver mere, efterhånden som firmaet vokser :) men til at starte med vil det ikke være mere end ca.20 kg.

/Mette

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)