Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FB annonce - På 24 timer er der brugt 50% af budget som skal holde til 2/3?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

I går oprettede jeg en annonce på facebook og satte et samlet budget som går fra i går aftes til den 2/3. I dag ser jeg at næsten 50% af budgettet er brugt allerede. Hvordan fanden kan det lade sig gøre når den har skrevet et dagligt budget som den normalt holder sig til?

Er det muligt nogen steder at få hjælp fra FB omkring dette?

Tak

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JB.

Hvor mange penge bruger du dagligt på annoncering?

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er en ting jeg holder for mig selv. :)

Men det er vel også irrelevant om det er 100 kr eller 10000 kr man bruger om dagen. Er der et samlet budget på xx.xxxx kr som skal fordeles jævnt over 20 dage så skal den ikke bruge 50% af budgettet på 1 dag??? De skriver selv FB at det fordeles ud i ca 20 lige store 'rater'.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu gætter jeg bare, men kan det være fordi de napper de 50% til at starte med, en for-betaling, og at det så rent faktisk dækker den første halvdel af perioden op til den 2 Marts? Det ville jeg umiddelbart tro, at de bare tager pengene på forhånd, og at så dækker som det skal. 

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nope. De har brugt det. ikke trukket fra konto. Er ikke første gang jeg benytter Facebook annoncering og de har aldrig opført sig sådan før ???

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu annoncerer jeg ikke på Face, men tager det langt tid at få fat i deres support? Er det kun pr mail de kan kontaktes? 

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nu det ikke for at være uhøflig men har du overhovedet læst andet end overskriften? Jeg skriver ang. noget om facebook annoncering og du gætter hvad der kan være galt selvom du ikke har benyttet dig af det??? Derudover spørger jeg hvordan man kan få hjælp fra FB selv så jeg ved ikke om man kan kontakte dem ;)

Jeg sætter stor pris på din hjælpsomhed men jeg søger en der faktisk ved noget om FB annoncering. 

Tak og god aften til dig :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja det ved jeg godt at du søgte. Jeg klikkede bare og svarede det bedste jeg kunne, men jojo jeg ved godt at du søgte noget andet, nemlig nogle der rent faktisk annoncerer og bruger Facebook kommercielt. 

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Det er også fint. Og tak for hjælpen som skrevet ovenfor.

Undrer mig i den grad over at jeg får flere 1 stjerner på mine indlæg her??? Hvorfor skal de have det. Der er da intet dårligt i dem? 

Rigtig dårlig stil fra den der har været igang. Trist at det er et forum hvor bedømmelse er mere vigtigt end at skrive sin mening herinde. 

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)