Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave top-bar til wordpress side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! Kunne godt tænke mig en sort topbar til min wordpress side med leveringspris, leveringstid og mail til kundeservice, og jeg vil gerne selv prøve at eksperimentere med det, men kan simpelthen ikke finde nogle guides, nogen der kan skubbe mig i den rigtige retning? Jeg har overvejet at lave det hele i photoshop, så teksten også er et billede. Håber nogle kender nogle burgbare guides eller links der kan hjælpe mig. Jeg har forsøgt med utallige plug-ins uden held, men jeg kan godt lidt HTML, CSS og PHP.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heine

Det skulle let kunne gøres med en smule html/css, og jeg vil meget gerne hjælpe dig med det hvis ikke du kan finde en guide til selv at gøre det :)

Skriv endelig en pm til mig hvis det er.

Mvh. Laura

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Heine

Jeg tror det bedste for dig vil være at få lidt prof. hjælp således det er tekst og ikke et billed - går udfra du gerne vil have lidt link også, ikk.

Så hvis jeg var dig ville jeg tage fat i Laura, eller en anden proff - det her burde du kunne få til en rimelig pris.

//Morten

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heine

Det kan du gøre rimelig nemt med lidt HTML og CSS.

I dit FTP program kan du gå ind under wp-content > themes > DIT TEMA NAVN > header.php  (her kan det være en fordel at lave et child theme, så dine ændringer ikke bliver overskrevet hvis du opdaterer temaet.

Så kunne du lave noget html i stil med det her, i starten af dit <body> tag (CSS skal så inkluderes i din CSS fil):

https://jsfiddle.net/5uxz5k7z/1/

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er til din MrWear shop, så overvej at bruge Bootstrap, da jeg kan se du i forvejen loader koden til dette.

Overvej også gerne hvordan det skal se ud på små mobile enheder, da dit site er responsivt.

Held og lykke med det :-) 

https://getbootstrap.com/components/#navbar

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)