Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel shopify programmør

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Amino.

Jeg er ny her og håber på der er nogle der gider hjælpe mig. Jeg har besluttet at lave min webshop hos Shopify med theme minimal og jeg har oprettet et abonnement. Jeg har selv leje lidt med det men Jeg sørger en seriøs shopify programmør der kan hjælpe med at sætter en webshop op så det kører 100% Jeg vil bare have en webshop der kører 100% med alle punkter der er vigtigt for at kunne drive en webshop. Jeg har kun lavet meget lidt, forside og har tilført produkt-kategorier og produkt.

Jeg ved ikke hele hvad folk vil tilbyder, men her er nøglepunkter jeg tror der skal med i tilbud.

- Tilrettelser af tema, designmæssigt,

- Opsætning af fragtpriser, produkt-kategorier, og produkter

-Opsætning af ordrebekræftelse mail, samt afsendelsebekræftelse mail.

-webshop på 2 sprog Dansk og engelsk

- Opsætning af rabatkoder

- Tilføjelse af sider

- Opsætning af Checkout-processen

- Tilføjelse af mit domæne til Shopify webshoppen

- Basal opsætning af SEO

-Opsætning af betalingsmetoder

Der er sikkert andre ting jeg ikke kender så det vigtigt for mig er bare at du sætter den op så det kører 100%. Derudover, kunne jeg også være interesseret i introduktion til hvordan jeg vedligeholder siden. Det er vigtigt for mig at du har styre på programmering. Jeg kommer til at sælge herre tøj, dame tøj, barn tøj, og accessories. Jeg håber snart at høre fra .

Jeg ser frem til at høre fra jer.







 







 



Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Janny15:
Der er sikkert andre ting jeg ikke kender så det vigtigt for mig er bare at du sætter den op så det kører 100%. Derudover, kunne jeg også være interesseret i introduktion til hvordan jeg vedligeholder siden. Det er vigtigt for mig at du har styre på programmering. Jeg kommer til at sælge herre tøj, dame tøj, barn tøj, og accessories

Hejsa Janny

Når du har med Shopify at gøre, så er der meget du får "out-of-the-box" så det du har brug for er ikke en egentlig programmør - der skal nok ikke kodes så meget - eller rettere, der skal nok slet ikke kodes Wink

Det du har brug for er en der kan hjælpe dig med at sætte den standard op som Shopify er, og som kan hjælpe dig med at blive "Selvkørende" - her skal du overveje om du vil "outsource" alt det her med at vedligeholde produkter, priser osv og om du vil outsource dit SEO arbejde. Det kan du selvfølgelig godt, og jeg vil da også gerne hjælpe dig her, men måske ville det være bedre for dig at blive selvkørende på denne del.

Dertil kommer - og det er faktisk vigtigere da du nu er på vej ind på et meget konkurencefyldt marked - at du nok har brug for nogle der kender til og kan hjælpe dig med din markedsføring. Det at sætte en shop op, specielt i Shopify, er den absolut nemmeste del af det - at få kunderne lokket ind og lokket til at købe er straks meget vanskeligere - specielt hvis du ender med en slags "me-to" shop hvor du gør det samme som alle de store shops på dette marked - at konkurerer direkte med Stylepit og Zalando, på pris osv, det bliver nok lidt op af bakke.

Anyway, jeg har et par dygtige Shop-folk som vil kunne hjælpe dig her - så send mig evt en mail på mhn@mhn-consulting.com eller giv mig et kald på 3053 1351 så finder vi ud af et eller andet.

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)