Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webhost - wordpress

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis er det testede tal.

Men jeg har ikke testet alle webhostingselskaber i Danmark og kommer heller ikke til det.

Den lille minitest er kun lavet for, at vise den store forskel der er. (og affiliate)

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toxvig:
teetime.dk til 1,56s

Hej

Det inkluder externt content som f.eks facebook der kaldes og en del andre ting, tager du et waterfall på teetime og ser det som kommer fra vores system, vil du se at vores server leverer alt content på under 0.2 sekunder (snit af 3 tests, taget fra waterfall). Alt derover er ting som hentes ind i browser udefra.

Det er ikke for at starte en "krig", men vi er selvfølgelig interesserede i hvordan vores konkurrenters servere kører, har du et par eksempler fra f.eks WP engine og WP hosting?

Mvh WebHosting A/S

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Jeg havde lidt set fra jeres side af (fordi jeg ved i generelt har styr på ting!), at i netop henviste til sider der ingen form for caching plugins har - ellers ser man jo bare hvor hurtigt i kan levere html filer.

Hej

Det kan du have ret i, men serveren skal tage imod request og sende materiale, det er ikke alle servere, wp-supercache eller ikke, der lige klarer den del lige hurtigt. Et eksempel på et site uden wp-supercache/wordpress cache er eksempelvis dette:

http://glargaard.dk/

tager lidt længere tid da det skal genereres dynamisk for hvert besøg. Tager ca. 0.9-1.1 sekund (snit af 3 tests) med indhold fra vores servere, resten af tiden er googleapis,facebook og alt det sædvanlige brugerne henter ind på deres sider.

Mvh WebHosting A/S

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)