Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bedre webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej , jeg ville høre om der var nogen med forstand på webshops, der vil hjælpe lidt da jeg er ny i gamet, jeg vil høre om hvad jeg kan gøre bedre på min webshop for at få mere salg? evt. lidt konstruktiv kritik eller ros.

På forhånd tak.

Kevin Abildgaard Rister

Gymshape.dk

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg synes det er en flot hjemmeside du har, samt logoet passer godt ind. Hvis du tænker på at få mere salg, vil jeg benytte en af de mange "affiliate netværk" såsom euroads.dk, google AdSense m.m. Hvis du også gerne vil have hjælp med det, kan du bare sende en PB til mig.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin, 

Jeg synes din side virker meget ny. Jeg kan se du har et stort Trustpilot logo, det får ikke mig til at føle mig mere tryg, specielt i betragtning af at jeg ikke kan klikke mig over på trustpilot og læse anmeldelser af din butik.

Personligt ville jeg stoppe med rullende bannere og i stedet måske kun have et banner eller mulighed for selv at klikke videre. 

Jeg synes ikke det specielt smukt og inspirerende med alle de pilleglas på forsiden. Jeg ville udvælge måske 3 super gode og popluære produkter og sætter fokus på dem, med nogle gode og inspirende tekster og cta.

Jeg ville nok fjerne venstre kollone og din facebook tingelade, det at du har 57 likes, udtrykker ikke specielt tryghed.  Der er mange andre måder du kan gøre opmærkom på din facebook profil, som nok vil virke bedre.

Håber du kan bruge mine kommentarer til noget og held og lykke med dit projekt!

Mvh Bryan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt enig med Bryan.

Det gør næsten ondt på mig når jeg kommer ind på en hjemmeside med et slideshow der er langsomt og ikke har en god grund til at være der. Hvis det var vigtige informationer som fx. de bedste produkter du havde ville det måske være ok, men et tilfældigt billede og en reklame for jeres sociale medier der forresten er ekstemt uskarpt er ikke hvad jeg ville håbe på. Desuden synes jeg ikke man skal reklamere for meget med sociale medier og bede folk om at like en før man har give brugeren mulighed for at finde ud af hvad man tilbyder.

Når i har fået nogle likes på facebook og anmeldelser på trustpilot er det tid at at vide det. Social proof virker ikke hvis der ikke er noget endnu. Desuden burde i vise hvor mange stjerner i har måske placere trustpilot ikonet i jeres sidebar istedet for en placering der igen høre til det produkt i gerne vil sælge.

I har 2 400 fejl på jeres side og det tager 7 sekunder før forsiden er loaded og siden er fuldt funktionelt. Google anbefaler 0.5 til 2.5 sekunder før det begynder at gå ud over jeres SEO. Det ville jeg sige kunne gøres meget bedre.

Det er rigtig godt at i viser jeres betalingsmetoder, men knapt så godt at i ikke tilbyder dankort betaling og evt. mobilepay hvilket rigtig mange er begyndt at bruge (3. mest brugte app sidst jeg hørte, kan være forkert men stadig værd at overveje).

I jeres checkout process ville det måske være en ide at sætte mere fokus på "Tilføj til kurv" og "Færtsæt til kassen" etc. Knapperne skiller sig ikke ud og folk forventer efterhånden en stor grøn knap og det er ikke godt hvis man skal lede efter det.

Jeg kan også godt lide når der står hvor meget fragten bliver før man kommer til sidste side. Det er lidt dyere end hvad jeg ville forvente og fårlige overraskelser er aldrig gode. Det er fint at i skriver oppe i toppen at der er gratis fragt over 499kr, måske kunne i tilføje at fragt eller ville være 49-59 kr.

Hele vejen igemmen betalingsprocessen er jeres side igen utrolig langsom til at loade og det gør at det virker noget uprofesionelt.

Jeres logo er helt perfekt. Billedet med hende der skal til at løbe er også godt, jeg synes bare ikke det høre til i et slideshow. I burde nok gå igennem hele sitet og rette nogle at de små fejl til rundt omkring, der er noget CSS der er lidt i stykker ser det ud til.

Jeg håber ikke det var får hårdt, synes det er en side med meget potential men bare lidt ujævn i kanterne. Man kan bruge så mange penge man vil på AdWords og andre reklamer, men hvis siden selv ikke fårmår at få folk til at købe kan det være ligemeget.

Held og lykke med projektet! :D

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

vil vælge en mere farverig tilføj kurv knap og det samme med "mere" knappen (I hver sin farve).

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 14. Feb 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler link til jeres kontrolrapport fra fødevarestyrelsen så kunder kan se om alt er ok og kan ikke se at jeres kosttilskud er blevet reg./godkendt i dk ?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin 

Lad dig ikke slå ud af den ærlige feedback. At være webshop-ejer er en løbende proces som alt andet. Mange er vores webshopkunder har hellere ikke prøvet at drive en webshop før de kaster sig ud i webshopeventyret. 

Hvis produktet er godt, prisen er god og målgruppen er der, så er det bare med at knokle hårdt på at forbedre shoppens visuelle, funktioner samt din markedsføring

Som de andre heri tråden påpeger er der ærligt talt plads til forbedringer på din nuværende webshop. Envidere er du underligt en række standarder i dit design, der i min optik gør at designet fremstår meget skabelon agtigt. Et mere unikt design vil uden tvivl fremme det generelle indtryk. 

Held og lykke med arbejdet :-) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)