Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet guide: Sæt en Woocommerce Webshop op på Wordpress med Paypal / Stripe (kreditkort betaling) - samt Google Apps via GratisDNS (Professionel Gmail)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Amino’er, 

Jeg har over de sidste mange år brugt tusindvis af timer på Amino, både for at læse/lærer – men også for at hjælpe andre i gang med deres idéer. 

Jeg må ærligt erkende at der bliver ved med at komme tekniske spørgsmål i form af ”hvordan bygger man en webshop”, ”hvilken webshops platform skal jeg vælge?”, ”Hvordan får jeg en professionel email?”, ”Hvilket webhotel skal jeg vælge?” etc. 

Jeg har besluttet at bruge en hård aften på at besvare 2x af disse problemstillinger: 

Tildels; Hvordan opsætter man en fuld funktionel webshop i Wordpress via WooCommerce med Paypal og Stripe som betaling

Og; Hvordan sætter man Google Apps op (En professionel Gmail) – uden forstand på det tekniske såsom DNS – step by step. 

Det er naturligvis i bedste iværksætter stil fuldstændigt GRATIS 

Jeg håber i kan bruge det – og jeg håber det kan blive et reference punkt for disse mange spørgsmål som bliver ved med at komme igen. 

Jeg har umuligt besvaret alle spørgsmål, der kan være i forbindelse med dette, så skrive gerne i kommentar feltet på blogindlægget – med input til hvad der mangler – så vil jeg forsøge at samle op på dette i en ”anden runde” – hvor jeg svare på enten spørgsmål – eller fortæller om dit input til gavn for alle de nye iværksætter der kommer til med en drøm om et online liv. 

Mit mål er at gøre det ”lidt nemmere” at komme i gang – med andet end en helt færdig shop. Jeg er helt uden mærket klar over at indholdet ikke er perfekt eller fuldt dækkende – men det skal ses som et ”start kit” som bliver op fuldt af en række andre artikler – for at hjælpe folk i gang på dansk 

Bedste iværksætter hilsner

Jannik

(Direkte feedback er også velkommen på jh@jannikhansen.co.uk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

”Hvilket webhotel skal jeg vælge?”

Det der spørgsmål bliver ved med at komme, fordi ikke én person kan svare på det. Der findes tusindevis af indlæg med folks meninger om hvad webhotel de anbefaler (oftest indenholder det store mængder affiliate) - og bare fordi et webhotel passer til en person betyder ikke det gør til en anden.

Så det er et spørgsmål du sådan dybt seriøst aldrig kan besvare alene. - Du kan give dine anbefaling til en udbyder (ligesom alle de andre gør) Wink

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Det der spørgsmål bliver ved med at komme, fordi ikke én person kan svare på det. Der findes tusindevis af indlæg med folks meninger om hvad webhotel de anbefaler (oftest indenholder det store mængder affiliate) - og bare fordi et webhotel passer til en person betyder ikke det gør til en anden.

Så det er et spørgsmål du sådan dybt seriøst aldrig kan besvare alene. - Du kan give dine anbefaling til en udbyder (ligesom alle de andre gør) Wink

Jeg er helt enig. Jeg har været i webbranchen siden før jeg kunne noget andet - jeg har set uendeligt mange webhoteller, sat uendeligt mange servere op - og har dermed en basis viden - som jeg mener jeg kan bruge til teste dem. 

Affiliate er fint nok - bare det fremgår tydeligt - men jeg vil aldrig bruge affiliate for at "sælge". 

Jeg vil lave test (reviews) af produkter, og så er det op til folk selv - om det er pengene værd. Jeg tror jeg går igang med at købe en række webhoteller, for at teste dem igennem. 

Fra Randers
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sysler også lidt med hjemmesider i min fritid, og den seneste jeg har lavet er faktisk i Wordpress med et WooCommerce plugin. Jeg nyder processen og samarbejdet med en kunde indtil webshoppen er færdig-designet og kunden selv kan opdatere. Ved ikke om jeg må linke til hjemmesiden her, men hvis der skulle være nogen der ønsker hjælp eller info så send en besked til mig.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik
Det er super du har taget opgaven op. Nystartede kan starte op uden de store udgifter og vokse med shoppen og ikke kvæles i omkostninger.
Er selv begejstret for Stripe.
Har nogen her erfaring i http://vconnect.dk/vaelg-selv-modul/ gratis fragtmodul

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)