Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip til udarbejdelse af logo til ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Har kigget lidt på fiverr.com og 99designs.com, men inden jeg gør noget ville jeg blot forhøre mig herinde om jeres erfaringer. Har I brugt nogen af disse sider og hvilke designere skal man gå efter? Hvad er der af alternativer? Der er også muligheder herinde kan jeg se.

Ser frem til jeres gode inputs.

Kim

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere brugt logonerds, hvor jeg var meget tilfreds med resultatet

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før benyttet 99designs og det virkede supergodt.

Har også selv benyttet Fiverr til et logo der skulle vektoriseres, men det gik helt galt. Tror jeg endte med at bruge så meget tid på instrukser frem og tilbage, at jeg med fordel kunne have valgt en dansk grafiker. :-D

Der er stor kvalitetsforskel på disse Fiverr-logoer og så det en dygtig dansk grafiker kan give dig for en håndfuld tusinde. Hvis du springer ud i det, så er mit råd at give 99designs et skud - man plejer at få ganske habile logoer til 299 dollars :-) 

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Jeg kigger lidt på dem. 

Ved du om de laver vector-filer også? Dem har jeg fået oplyst fra flere sider er vigtige at have liggende.

Tilmeldt 1. Feb 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Haha, ud fra dine erfaringer er det nok bedst at prøve sig frem med 99designs først. De laver også vector-filer, ikke sandt?

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke 99designs som laver dit logo, det er individuelle designere, det er længe siden jeg selv har brugt 99designs, men går ud fra at man kan opsætte regler for de bud/forslag som man får?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)