Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af samme søgeord på flere sider...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hammel
Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 62
Fra  www.snobberiet.com Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

På min webshop har jeg det samme produkt, ca 100 stk, men i forskellige farver, og alle er oprettet enkeltvis, altså en produktside til hver farve.

Produkttitlen er jo min H1, men der står jo det samme på alle 100 produkter, lige bortset fra farven.

Eksempel:

produkt 1: " Design.club.dk To trådet alpaca/merino lammeuld,  denimblå"

produkt 2: " Design.club.dk To trådet alpaca/merino lammeuld,  gul"

produkt 3: " Design.club.dk To trådet alpaca/merino lammeuld,  pink" osv osv..............

Mit spørgsmål er så: Må min H1 være den samme på så mange sider?  Læste et sted at man ikke må bruge samme søgeord, i dette tilfælde "design.club.dk", på flere sider..... det er jo umuligt at finde på 100 forskellige søgeord til en H1Surprise på 100 temlig ens produkter.

Vh Louise

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her kan det anbefales, at anvende Canonical fra varianterne over til en samlet udvalgt side for hvert produkt.

I det nævnte tilfælde udvælger du 1 produkt til at være hovedprodukt og laver en god beskrivelse på den produktside (Nævn det føres i de farver, der er muligt)

-sæt nu alle varianterne til at pege med canonical over på hovedproduktet.

Læs eventuelt mere hos Google her:

https://googlewebmastercentral.blogspot.dk/2009/02/specify-your-canonical.html

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)