Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop starter! Hjælp...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er i gang med at starte en webshop som skal sælge min plakater.

Jeg har hørt noget med for at have betaling system op og køre på en webshop, skal man have et cvr nummer eller sådan noget. Jeg er ret blank overfor det siden, kender heller ikke så meget til regler, og hvordan kan man få et cvr nr...m.m

Hvis der er nogen som kan forklare mig om det, kommer jeg til at være mega meget taknemlig for. Jeg vil meget gerne at vide alt om regler med wedshop, crv,...

 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Det du er igang med er ikke at starte en Webshop, det er at lave et firma der driver en webshop - og selvom det ikke altid er krævet med et CVR nummer så er det dog med til at gøre tingene meget nemmere for dig.

Generelt vil jeg anbefale dig at tage fat i en revisor eller en anden der har forstand på den slags ting og få lidt rådgivning og få ham til at hjælpe dig, du skal jo også have styr på regnskab, skat og moms og alt den slags - det koster selvfølgelig lidt, men det er på den anden side meget værd at få startet "rigtigt" op - det kan ihvertfald sparer dig for nogle ubehagelige overraskelser senere.

//Morten

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)